loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه آرسن ونگر بعد از تساوی در پاریس
مصاحبه آرسن ونگر بعد از تساوی در پاریس

مصاحبه آرسن ونگر بعد از تساوی در پاریس


نتیجه و عملکرد »
در مجموع عملکرد قابل قبولی از بازیکنان آرسنال شاهد بودیم. پاریسی ها خیلی بهتر از ما و قوی تر از ما شروع کردند. در نیمه اول (بعد از آن گل ) کاملا از لحاظ روحی و فکری بهم ریخته بودیم، پاریسی ها خیلی خوب پرس میکردند. در نیمه اول هافبک های ما دورتر از الکسیس سانچز بازی میکردند و نمیتوانستند او را تغذیه کنند. در نیمه دوم فاصله کمتر شد و در نهایت از آن استفاده کردیم تا بتوانیم به بازی برگردیم. ما در لیگ قهرمانان کاملا باتجربه هستیم و امتیاز خوبی به دست آوردیم.

تجربیات آرسنال »
وقتی در برابر تیمی با آن پتانسیل و توانایی بد شروع میکنید ، باید تجربه داشته باشید تا به بازی برگردید. اگر جوان باشید ( بی تجربه ) نمیتوانید نتیجه را پس بگیرید. در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم و این موارد را گوش زد کردم و به آنها گفتم که میتوانیم به بازی برگردیم. در هرصورت نتیجه خوبی به دست آمد، به پاریس آمدیم (با گلی که در ثانیه 44 خوردیم ) نباختیم و با یک امتیاز بازمیگردیم.

بازی کاوانی »
صادقانه بگویم کاوانی امشب خوب بود ولی تحت فشار زیادی بازی میکند

کارت های قرمز »
توپ در جایی دیگر در گردش بود و نیدیم چه رخ داده است. من فکر میکنم کارت زرد اول ژیرود زیاده روی بود، آن حتی خطا هم نبود. در مورد اتفاق دوم ، الیور به من گفت کاری نکرده است و میدانم که او بازیکن صادقی است و من حرفش را باور میکنم. "وراتی" هم به من گفت کاری نکرده پس من مجبور شدم قضاوت را به داور بسپارم، الان هم نظرم همین است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۶/۲۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۳۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰