loading
در حال بررسی درخواست شما
برای آخرین بار در اروپا، ونگر به کنفرانس خبری رفت
برای آخرین بار در اروپا، ونگر به کنفرانس خبری رفت

برای آخرین بار در اروپا، ونگر به کنفرانس خبری رفت

 درباره ی بازی
فکر میکنم یک بازی بسیار مشکل برای هر دو تیم بود چون تمام توانشان را در زمین گذاشتند اما حقیقت این است که تیمی که امشب پیروز شد اتلتیکومادرید بود . به آن ها تبریک میگویم و امیدوارم  در فینال موفق باشند. فکر میکنم اتلتیکو مادرید شانس اول قهرمانی است.

فکر میکنید بازیکنان تمام توانشان را در زمین گذاشتند؟
 ما در ۱/۳ زمین اتلتیکو مادرید ناکارآمد بودیم ، اگر تعداد موقعیت هایی که در این دو بازی ایجاد کردیم و گلی که زدیم را کنار هم بگذارید میبینید که مقایسه ای بسیار نا امید کننده خواهد بود .در بازی اول میتوانستیم کار را تمام کنیم و در نیمه اول بازی دوم هم خیلی موقعیت داشتیم اما در زدن ضربه نهایی بد عمل کردیم . اتلتیکو مادرید تیمی است که به خوبی دفاع می کند . فکر میکنم "گابی" هم بسیار خوش شانس بود که از زمین اخراج نشد ، او چندین بار حمله های ما را قطع کرد و داور پس از چندین خطا به او یک کارت زرد نشان داد . اما در کل آن ها تیم باهوشی هستند که خیلی خوب دفاع می کنند . "دیه‌گو گودین" نیز دفاع فوق‌العاده‌ای است ، میتوانم بگویم روی سانترها و کرنرها ۵ ، ۶ موقعیت خوب را از ما گرفت .

درباره ی احساسی که دارید
 من این تیم را دوست دارم و الان بسیار غمگین و نا امید هستم . وقتی با عملکردی اینچنینی در دو بازی و ایجاد این همه موقعیت باز هم از رقابت کنار میروید ، پذیرش و قبولش سخت می شود .حالا باشگاه وقت دارد تا برای فصل بعد برنامه‌ریزی کند ، فکر میکنم اعضایی از تیم هستند که میتوانند بسیار مفید باشند . بازیکنان این تیم با کیفیت هستند و با چند خرید در تابستان ، میتواند یک مدعی باشد .

درباره ی صحبت های مارتین کیون در مورد مسوت اوزیل (کیون گفته است که اوزیل از ۱۰۰ درصد توانش در این بازی  استفاده نکرده است) .
من با ایشان موافق نیستم ، اگر بازی او را آنالیز کنید میبینید که بسیار خوب کار کرده است . بازی بسیار فیزیکی یود و چون ما گل نزدیم نباید مسوت قربانی شود .  ما دو مجموع دو بازی موقعیت های زیادی داشتیم و در مجموع کل تیم شکست خورد .

فکر میکنید روزی بتوانید در لیگ اسپانیا سرمربی‌گری کنید ؟
اول باید با ناامیدی امشب کنار بیایم ، بسیار بسیار ناراحت هستم که به این شکل باشگاه را ترک میکنم . به زمان نیاز دارم تا این موقعیت را درک کنم و با خودم کنار بیایم ، پس از آن درباره‌ی آینده‌ام فکر میکنم اما در حال حاضر برنامه ای ندارم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰