loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش بازی هفته ششم دور گروهی لیگ اروپا: آرسنال و قره باغ
پیش بازی هفته ششم دور گروهی لیگ اروپا: آرسنال و قره باغ

پیش بازی هفته ششم دور گروهی لیگ اروپا: آرسنال و قره باغ

آرسنال که پیش از این صعود خود را به مرحله حذفی رقابت ها مسجل کرده است، برای تثبیت صدرنشینی خود باید به مصاف قعرنشین گروه E یعنی قره باغ آذربایجان برود. امری در بازی پنج شنبه به جمعی از جوانان تیم بازی خواهد داد و به تیم اصلی برای آماده شدن برای بازی مهم تیم مقابل ساوتهمپتون، استراحت خواهد داد.
 
از طرفی، هنوز اونای امری کاملا از تیم خود راضی نیست. او در این باره گفت: اولین هدفمان را در این رقابتها با موفقیت به پایان رساندیم. اما ما برای این رقابت‌ها و تیم قره‌باغ احترام قائل هستیم و هدف ما برای فردا کسب پیروزی است و به بازیکنانمان این فرصت را می‌دهیم تا مسؤولیت و اعتماد به ‌نفس مناسبی پیدا کنند.
 
یکی از بازیکنانی که در روز پنج شنبه برای آرسنال به میدان خواهد رفت، لورن کوشیلنی، کاپیتان آرسنال می باشد که از ماه می بدلیل مصدومیت از ناحیه آشیل، از میادین به دور بوده است. امری در این باره گفت: در بازی با قره باغ، قرار است ترکیب متفاوتی را شامل بازیکنان زیر ۲۳ سال به‌همراه لورن کوشیلنی به میدان بفرستیم.
ما در پست دفاع مرکزی مصدومان زیادی داریم و پس از بازی با قره باغ، تصمیم خواهیم گرفت که کولاسیناچ می تواند در بازی با ساوتهمپتون بازی کند یا خیر. ماوضعیت کوشیلنی را زیر نظر خواهیم داشت تا بفهمیم که او می تواند 90 دقیقه بازی کند، در هر حال در پست مدافع مرکزی می توانیم از بازیکنانی مانند مونرئال و لیخشتاینر هم استفاده کنیم.
 
اخبار تیم
 
اوزیل به احتمال فراوان از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است و برای بازی فردا آماده است. مصدومیت مچ پا رمزی نیز بهبود یافته و او آماده بازی است اما ماوروپانوس( مصدومیت از ناحیه کشاله ران)، راب هولدینگ (مصدومیت از ناحیه زانو)، دنی ولبک ( شکستگی مچ پا) و موستافی ( مصدومیت از ناحیه همسترینگ)، غایبان قطعی آرسنال در بازی با قره باغ خواهند بود.
 
مهاجم تیم قره باغ، امغارا بدلیل مصدومیت طولانی مدت غایب خواهد بود ولی بقیه تیم قره باغ، برای بازی پنج شنبه حاضر خواهند بود.
 
پیش بینی چارلی
 
کسی دقیقا از ترکیبی که امری برای بازی با قره باغ در نظر گرفته، خبر قطعی ندارد ولی این مهم است که روند شکست ناپذیری آرسنال حفظ شود. او ممکن است به لاکازت و ژاکا بازی بدهد. اما من دوست دارم تا به جوانانی مانند ادی انکتیا فرصت بازی داده شود. امری پیش از این هم این کار را انجام داد و جوانان تیم نیز نشان دادند که آنها هم می توانند برنده بازی باشند. 
 
پیش بینی چارلی: برد 0-2 آرسنال و ادی انکتیا در این بازی 2 گل را بثمر می رساند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۲۲
به قلم amir talezari
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Sky Sports
بازدید: ۷۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰