loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر در مورد الکسیس، سانتی و آمار مصدومیت‌ها
ونگر در مورد الکسیس، سانتی و آمار مصدومیت‌ها

ونگر در مورد الکسیس، سانتی و آمار مصدومیت‌ها

 
در مورد اخبار تیم...
 
بازیکنانی که طی دو هفته گذشته مصدوم شدند در بازی فردا بازی نخواهند کرد - ممکن است لورن کوشلنی و تئو ولکات به تیم بازگردند. در مورد آنها صبح فردا تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
 
در مورد اینکه مصدومان گذشته در حال بازگشت هستند...
 
کمی با کمبود بازیکن مواجه بودیم و این اتفاق مثبتی است.
 
در مورد زمان بازگشت الکسیس و کازورلا...
 
نمی‌دانم، صادقانه می‌گویم. الکسیس مصدومیت همسترینگ دارد ولی نمی‌دانم بهبود او چه‌ مدت زمان می‌برد - معمولا بازگشت از مصدومیت همسترینگ زود است. در مورد کازولا هم تا زمانی که متخصص او را معاینه نکند نمی‌دانیم و اخبار جدیدی نداریم.
 
در مورد بازگشت او در ماه مارچ (4 ماه دیگر)...
 
امکان‌پذیر است، بله.
 
در مورد اینکه آرسنال طی 5 سال گذشته بیشترین آمار مصدومیت را داشته است...
 
نمی‌دانم... برای مثال شما در این آمار آبو دیابی را هم حساب می‌کنید که اینجا خیلی مصدوم شد، به مارسی رفت و هنوز هم بازی نمی‌کند. باور دارم این منازعه‌ای است که متخصصان این موضوع باید انجام دهند... ولی مقایسه ما با سایر تیم‌ها در سراسر اروپا کار سختی نیست و فکر نمی‌کنم نسبت به بقیه مصدومیت‌های بیشتری داشته باشیم.
 
در مورد تغییرات تیم پزشکی طی 20 سال گذشته...
 
دوست دارم یک روز از شما دعوت کنم تا خودتان ببینید. افراد زیادی در کادر پزشکی داریم. وقتی به آرسنال آمدم، من بودم، دو دستیارم و گری لوین (پزشک سابق آرسنال) ولی امروز یک تیم کنار شما هستند. اینجا تغییرات داشتیم و فکر می‌کنم همه جا این تغییرات را داشته‌اند. مشکلات پیچیده‌تر شده‌اند، علمی‌تر شده‌اند ولی انسان همان انسان است.
 
در مورد اینکه بازیکنان وقتی آماده نیستند، می‌گویند آماده‌ایم...
 
بله، ولی ما تست‌های پزشکی هم داریم. در تست گرفتن از بازیکنان بسیار ماهر هستیم. پس از مصدومیت الکسیس با او صحبت کردم و او قاطعانه تایید کرد که مشکلی نداشته است - ما هم او را از نظر قدرتی و کشیدگی مورد آزمون قرار دادیم و همه نتایج طی هفته‌های متوالی عالی بودند. نشانه‌ای برای مصدومیت او پیش از بازی وجود نداشت ولی او مصدوم شد. آیا خودم را (به خاطر استراحت ندادن به او) سرزنش می‌کنم؟ بله ولی اشتباهی در انتخاب او نکردم.
 
در مورد اینکه آیا شده است که به حرف بازیکنان در مورد آماده بودنشان توجه نکنید...
 
در وضعیت‌های خاص این اتفاق می‌افتد. برای مثال موقعی که فینالی در پیش داریم من زیاد به حرف بازیکنان گوش نمی‌دهم چون همگی خواهند گفت که آماده‌اند! ولی در شرایط عادی، گاهی باید نظرات بازیکنان را هم لحاظ کنید چون در نهایت بازیکنان کسانی هستند که شما باید به آنها اعتماد کنید.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۲۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰