loading
در حال بررسی درخواست شما
کازورلا میتواند فصل را از دست بدهد !
کازورلا میتواند فصل را از دست بدهد !

کازورلا میتواند فصل را از دست بدهد !

هافبک طراح آرسنال در نوامبر با مصدومیت زانو روبرو شد و از آن دوران نتوانسته به تیم بازگردد. در حال حاضر آرسنال (با یک بازی کمتر) با 6 امتیاز کمتر نسبت به صدرنشین در بدون کازورلا در تلاش است تا به صدر جدول نزدیک تر شود.


در ابتدا امید میرفت تا کازورلا 31 ساله در مارس به تمرینات آرسنال بازگردد اما اخیرا ونگر در مورد وی نظری جدید داده است : پیش رفت سانتی در مصدومیت چندان خوب نیست ! او در آشیل پا مشکل دارد و همین مورد باعث شده تا از میادین دور بماند. زانوی کازورلا خوب شده اما متاسفانه مشکلاتی در آشیل او مشاهده شده که مجبوریم او را بیرون از بازی ها نگه داریم.


در مورد زمان بازگشت سانتی از ونگر سوال شد و آرسن ونگر در پاسخ گفت : باید صبور باشیم و شرایط را ببینیم، باید ببینیم به درمان خود چگونه واکنش میدهد. التهاب شدیدی در پاشنه آشیل او وجود دارد و ما هم منتظریم.

جک ویلشایر دیگر بازیکن آرسنال است که این فصل خیلی بازی نکرده و از همان ابتدا با شکسته شدن نازک نی پایش یکی از بهترین فصل های آرسنال را از دست داد. همچنان پیش بینی میشود قبل از سه هفته بتواند به میادین بازگردد.

آرسن ونگر در مورد جک گفت : او خوب پیشرفت کرده ، از این هفته شروع به دویدن میکند ، میدانم شما نگران تیم ملی انگلستان هستید، من هم هستم چون من یکی از هواداران تیم ملی انگلستان هستم.

آرتتا و روسیچکی هم که به نظر نمیرسد فعلا توانایی بازی داشته باشند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : eurosport.co.uk
بازدید: ۱,۹۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰