loading
در حال بررسی درخواست شما
وینتبرن: ژیرو باید تغذیه شود
وینتبرن: ژیرو باید تغذیه شود

وینتبرن: ژیرو باید تغذیه شود


الیویه ژیرو آقای گل فصل گذشته لیگ فرانسه در تابستان گذشته با 12 میلیون پوند از مونپولیه به آرسنال پیوسته و تا اینجا تنها موفق به زدن دو گل شده است.

نایجل وینتبرن مدافع چپ سابق توپچی ها می گوید:

" وقتی مهاجمی مثل ژیرو دارید که مثل بعضی مهاجمان قبلی تیم سریع نیست و تحرک خیلی زیادی ندارد باید روش کار خود را عوض کنید، توپ را به کناره ها ببرید و توپ را روی دروازه برای او ارسال کنید.

" به نظر من آرسنال از توانایی های ژیرو به خوبی استفاده نمی کند و در دو بازی گذشته من از عملکرد بازیکنان کناری نا امید شده ام، به نظرم آنها کیفیتی که انتظارش را داشتیم ارائه نکرده اند."

آرسنال دو بازی از سه بازی اخیر خود در لیگ برتر را با شکست پشت سر گذاشته و 10 امتیاز با چلسی صدر نشین فاصله دارد و وینتربرن می داند که این اختلاف امتیازی نکته خوبی نیست.

" همچنان معتقدم آرسنال می تواند خوب کار کند، بعد از کریسمس و در ژانویه دوست دارم ببینم آنها چهار یا پنج امتیاز با صدر نشین فاصله دارند تا ببینیم آیا می توانند برای کسب قهرمانی رقابت کنند یا خیر.

" اینکه بالاتر از تیمهای منچستر سیتی، منچستر یونایتد و چلسی کار را تمام کنید کار بسیار بسیار سختی است و من دوست دارم آنها را در آن جایگاه ببینم نه مثل اتفاقاتی که در سالهای اخیر افتاده و آنها همیشه در سایه تیمهای دیگر بوده اند، فصل گذشته آنها هیچ وقت در شرایط رقابت برای قهرمانی قرار نگرفتند.

" آنها باید هر چه زودتر امتیازات را جمع کنند و همه ما می دانیم که توانایی این کار را دارند، به هر حال آنها پس از یک شروع خوب انتظارات را از خودشان بالا برنده اند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۳
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Talksport
بازدید: ۸۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰