loading
در حال بررسی درخواست شما
زندگی سانچز، از کجا به کجا؟
زندگی سانچز، از کجا به کجا؟

زندگی سانچز، از کجا به کجا؟

سانچز جوانپرده اول : امید آرسنالی ...
هواداران آرسنال بعد از خرید اوزیل به قیمت 42.5 میلیون امیدوار بودند بتوانند سانچز را هم با 31میلیون به لندن بیاوردند. برای تابستان دوم بود که باشگاه دست به جیب برده بود و داشت هزینه میکرد. این مسائل سه سال پیش بود و امروز ، ما درگیر این هستیم که سانچز با آرسنال تمدید میکند یا نه.

در ابتدای تابستان به نظر میرسید بایرن مونیخ به شدت برای خرید سانچز تلاش میکند. درخواست هفته ای 400 هزار پوند الکسیس برای حقوق به مونیخ رسید و بایرن از پیشنهاد دادن به آرسنال صرف نظر کرد.

از طرفی آرسنال رسما اعلام کرده در هیچ شرایطی سانچز را نمیفروشد و این شرایط ربطی به عقد قرارداد جدید ندارد.

پاریس سنت-ژرمن هم یک پیشنهاد داشت که خیلی به واقعیت نزدیک نشد! آنها ظاهرا برای سانچز 35 میلیون پوند میخواستند پرداخت کنند اما هرگز موضوع آنها جز چند ساعت، جدی نشد و به نظر میرسید بمب خبری بوده است تا حقیقت.

پرده دوم: از شیلی تا لیگ قهرمانان...
وقتی سانچز از سری آ به بارسلونا رفت در 47 بازی فقط 9 گل زده بود. او در بازه زمانی 2006-2011 در اودینزه بود و دوفصل هم برای کولو-کولو و پلاته به صورت قرضی بازی کرد.
پپ او را از اودینزه خرید و 23 میلیون برایش پرداخت که 10 میلیون به عنوان پاداش در نظر گرفته شد.
پپ در آن روزها گفت: الکسیس بسیار جوان است! او میتواند در هر سه پست خط حمله بازی کند. او پسر خوبی است.
هرچند در دنیای امرزو فوتبال، 22 سال برای شما سن نوجوانی به شمار نمیآید اما این صبحت های پپ نشان از علاقه او به نوع بازی سانچز داشت.
الکسیس دوران حضورش در بارسلونا را با کسب تجربه همزمان کرد.
سانچز: من میخواهم در اینجا از ژاوی و مسی یاد بگیرم.
سانچز مدتی بعد با رونالدو مقایسه شد. او اصلا این قیاس را دوست نداشت و در این مورد گفت: رونالدو عالی است و برایش احترام ویژه ای قائل هستم. اما دوست ندارم مقایسه شوم.

فصل اول در بارسلونا: به همراه دوماه مصدومیت آغاز شد. سانچز 2640 دقیقه در آن فصل بازی کرد و 15 گل زد. سانچز در فصل اول به طور میانگین هربازی 64 دقیقه برای بارسلونا بازی کرد.

فصل دوم در بارسلونا: اتفاق بهتری نسبت به سال اول رخ نداد. پپ، بارسلونا را ترک کرد و سانچز هم میانگین بازی هایش 15 دقیقه افت کرد.

فصل سوم بارسلونا: ورق برگشت. الکسیس در 54 بازی 17 پاس گل داد و 21 گل زد. سانچز موفق شد در الکلاسیکو به مادرید هم گل بزند.

سانچز



پرده سوم: چرا بازیکن در حال پیشرفت فروخته میشود ؟!
هیچکس در اطرفت تیم بارسلونا از فروش سانچز راضی نبود و اصلا نفهمیدند چرا همچین تصمیمی گرفته شد. بارسایی ها بعد از فروش الکسیس سریعا خبر خرید سوآرز را منتشر کردند. مشکلات مالی بارسلونا که از مدت ها پیش به وجود آمده بود، خبر تازه ای نبود. آنها نمیتوانستند 75 میلیون هزینه کنند بدون آنکه بازیکنی را بفروش برسانند. الکسیس سانچز بازیکنی بود که راحت تر از بقیه به پول نقد تبدیل میشد.

سانچز قربانی بارسلونا شد. آنها برای خرید سوارز پول لازم داشتند و از سویی "پدرو" به  طرز عجیبی در اوج بود و گلزنی هایش توانست سران بارسا را راضی کند که سانچز را بفروشند.


پرده چهارم: سانچز، بازیکنی متفاوت ...
گزارش میرور که اشاره داشت به "الکسیس بازیکن محبوبی بین آرسنالی ها نیست" شروع ماجرا شد.
او فصل قبل حتی وقتی بد بازی میکرد به همه بازیکنان اعتراض میکرد. اما باید چشمم را باز میکرد و میدید که به تنهایی در بالای یک کوه یخ ایستاده است ! بعد از بازی ضعیفی که انجام داد، تعویض میشد و به نشان اعتراض رفتارهای نا متعارف میکرد.

مارتین کیون در مورد سانچز گفت: از آن بازیکنانی است که مدیریتش سخت است. روزی سر تمرین آرسنال رفتم. سانچز آن روز نباید تمرین میکرد. کنار زمین نشسته بود. ناگهان بلند شد و شروع به تمرین های فردی کرد. مربی ها مجبور شدند برایش یک جلسه اختصاصی برگزار کنند. شاید این به نظر خوب باشد که بازیکن اینقدر با علاقه و انرژی است اما مدیریت کردن این بازیکن "خود مختار" هم هست.

گاهی به نظر میرسید تعویض سانچز برای ونگر هزینه بر است و ونگر سعی میکرد اجازه دهد او کار خودش را بکند. سانچز توانسته است کاری کند که ونگر را مجبور شود با او راه بیآید. دقیقا درحال حاضر سانچز در حال انجام همین رفتار است و سعی دارد کاری کند تا ونگر مجبور به فروش او شود.

از سویی روحیه جنگجوی سانچز باعث میشود تا در هیچ جایی نماند و برای کسب "بیشتر و بیشتر" به جلو حرکت کند. روزی که از بارسلونا جدا شد میدانست که لالیگا نمیتواند از او بازیکنی بسازد که مورد علاقه ی اوست. بازی نامنظم (چریکی) او در زمین با نوع بازی لالیگا سازگار نبود. بارسلون هم پول لازم داشت و رفتن سانچزی که مناسب مدل بازی او را مناسب نمیدید برایش بسیار جذاب بود.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۱۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Dailycannon
بازدید: ۲,۸۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰