loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا درباره مصدومیت‌ها، استون ویلا و حفظ تمرکز صحبت کرد
آرتتا درباره مصدومیت‌ها، استون ویلا و حفظ تمرکز صحبت کرد

آرتتا درباره مصدومیت‌ها، استون ویلا و حفظ تمرکز صحبت کرد

آرتتا پیش از بازی با استون ویلا در روز یکشنبه گفت:

درباره مصدومیت‌ها چیزی نمی‌گوییم، اما خوش‌بین هستیم که برای بازی با ویلا تیم کامل در اختیار داشته باشیم. بازی بایرن تمام شده، تمرکز ما فقط روی استون ویلا است. ساکا بعد از برخورد با نویر آرام شده و ما به جلو حرکت می‌کنیم.

اونای امری کار خارق‌العاده‌ای در ویلا انجام داده است. آن‌ها باثبات هستند، در اروپا موفق و یک تهدید واقعی به حساب می‌آیند. می‌دانیم که بازی کردن در آخرین بازی هفته می‌تواند فشار ایجاد کند، اما ما روی چیزی که می‌توانیم کنترل داشته باشیم تمرکز می‌کنیم: بردن بازی خودمان.

سیستم جدید آفساید نیمه‌خودکار در فصل آینده یک قدم مثبت است. تیمبر به آمادگی برای بازی نزدیک می‌شود و با بازگشتش تأثیر زیادی خواهد داشت. ما می‌خواهیم روند خوب خود را حفظ کنیم - این دوره با بازی‌های سخت پیش رو بسیار مهم است.

فشار برای بازیکنان انگیزه‌بخش است، آن‌ها برای موفقیت هیجان‌زده و تشنه هستند. ممکن است ویلا بازیکنانی را در اختیار نداشته باشد، اما همچنان تیم خوبی هستند. به آن‌ها احترام می‌گذاریم و برای پیروزی روی نقاط قوت خود تمرکز می‌کنیم.

ما در هر رقابتی با سیستم‌های کمک‌داور ویدیویی (VAR) مختلفی سازگار می‌شویم. از بازی بایرن، درس‌های ارزشمندی در مورد مدیریت احساسات در طول تغییرات شدید در جریان بازی گرفتیم. این یک فرآیند یادگیری مداوم برای تیم است.

احترام زیادی برای اونای امری و دستاوردهای فوق‌العاده مدیریتی او قائل هستم. این دو هفته آینده بسیار مهم هستند - می‌توانند فصل ما را رقم بزنند. اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم و فقط روی چالشی که پیش روی ماست تمرکز می‌کنیم.

جاه‌طلبی‌های شخصی بعداً مطرح می‌شود. در حال حاضر، هدف بردن بازی بعدی و حفظ موقعیت ماست. این یک برنامه فشرده است، اما این زندگی یک سرمربی سطح بالا است.

دفاع مستحکم برای کسب جام ضروری است. ما با همکاری هم کار می‌کنیم تا بازیکنان را آرام و متمرکز نگه داریم. تکنیک‌های خاصی وجود دارد، اما آن‌ها را فاش نمی‌کنم.

محرومیت از کنار زمین یک تجربه آموزنده بود. من آن را سزاوار بودم، اما از آن خوشم نیامد. همه ما با انتظارات ارتباطی جدید با داوران سازگار شده‌ایم. تلاش می‌کنم احساساتم را مدیریت کنم، اما تمرکز اصلی من کمک به موفقیت باشگاه و بازیکنان است.

ژسوس با کمی درد در حال بازی است، اما آماده بازی است. من با صداقت رهبری می‌کنم و احساسات خودم را نشان می‌دهم. هدف من انتقال یک ذهنیت مثبت و قاطع به بازیکنان، یادآوری اینکه از این لحظات لذت ببرند و برای چیزی که برای آن تلاش کرده‌ایم مبارزه کنند.

این یک دوره پر‌فشار است، اما ما روی حال حاضر تمرکز می‌کنیم. بازیکنان متمرکز و مصمم هستند - نمی‌خواهیم تمرکزشان را به هم بزنیم.

کای به راحتی با بازی در پست شماره ۹ سازگار شده. او انعطاف‌پذیر است و در موقعیت‌های مختلف راحت عمل می‌کند. سطح راحتی او به بازی و نقش خاص او در آن بستگی دارد، نه لزوماً به اولویت او برای بازی در پست شماره ۹. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱/۲۵ ۱۰:۰۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰