loading
در حال بررسی درخواست شما
بازی برای این بازیکن هنوز زود است
بازی برای این بازیکن هنوز زود است

بازی برای این بازیکن هنوز زود است

کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از بازی فردا شب مقابل چلسی:

  • در مورد احتمال غیبت کول پالمر برای بازی فردا؟

اطلاعی ندارم. در دسترس بودن بازیکنان آن‌ها خارج از کنترل ماست. ما فقط می‌توانیم روی بازیکنان خودمان تمرکز کنیم. مهم نیست چه کسی را به زمین می‌فرستند، با توجه به کیفیت و بازیکنانی که در اختیار دارند، تیم قدرتمندی هستند. به نظر من آن‌ها خیلی بهتر از تصور عموم عمل می‌کنند و مطمئناً یک بازی دشوار در پیش خواهیم داشت.

  • آیا رقابت برای قهرمانی در این فصل نزدیک‌تر شده است؟

بله، نزدیک‌تر شده است، چون شما به عملکرد دو تیم دیگر نیز وابسته هستید. همانطور که همیشه گفته‌ام، ما در حال رقابت با دو تا از بهترین تیم‌های این دهه لیگ برتر و به نظر من، دو تیم برتر تاریخ این لیگ هستیم. به همین دلیل است که رقابت نزدیک است.

  • آیا برنامه بازی‌ها نیاز به تغییر دارد؟

هفته گذشته نظرم را در این مورد اعلام کردم. می‌دانم که این موضوع بسیار مهمی است، اما حرفم را زدم و حالا باید ببینیم آیا بهبودی حاصل می‌شود یا نه. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از بازیکنان به بهترین نحو مراقبت کنیم. این تنها یک مسئولیت فردی نیست، بلکه به همه عوامل بستگی دارد، باشگاه‌هایی که خیلی درگیر هستند، پخش‌کننده‌ها، فدراسیون فوتبال؛ تصمیمات زیادی باید گرفته شود و فکر می‌کنم نیاز است دور هم جمع شویم و در مورد کاری که انجام می‌دهیم تجدید نظر کنیم.

  • بازیکنان تا چه حد در معرض فرسودگی هستند؟

نمی‌دانم، صبح امروز که بازیکنان را دیدم، مجبور شدم جلوی‌شان را بگیرم، چون بردن هم انرژی زیادی می‌دهد. بعد از عملکرد خوب مقابل ولورهمپتون و پیروزی، حالا باید فردا در دربی لندن بازی کنیم، اما همه برای آن آماده هستند. حجم بالای بازی‌ها موضوع دیگری است، اما حالا زمان فکر کردن به آن نیست. ما باید با دید مثبت به قضیه نگاه کنیم و احساس کنیم که برای انجام بهترین عملکرد، سرحال هستیم.

  • در مورد تغییرات بیشتر در جناح چپ تیم نسبت به جناح راست چه نظری دارید؟

خب، واقعیت این است که در این جناح مصدومیت‌های زیادی داشته‌ایم. بدون شک، مصدومیت طولانی مدت توماس به مدت شش، هفت ماه باعث شد تا از دکلان در پست دیگری استفاده کنیم. اما از طرفی این موضوع را هم خیلی مثبت می‌بینم، چون می‌توانیم با تغییر بازیکنان، پویایی و ترکیب‌های متفاوتی را در تیم پیاده کنیم.

  • آیا تیمبر می‌تواند روز یکشنبه مقابل تاتنهام بازی کند؟

این کمی زود است. بگذارید ببینیم امروز چه حسی دارد. او خیلی خوب تمرین کرده است و به نظر آماده می‌رسد. او به تجربه بازی نیاز دارد و بعد از آن، ارزیابی می‌کنیم که آیا بازی با تاتنهام زمان مناسبی است یا خیلی زود. ما سعی می‌کنیم او را برای بازی‌های پایانی در اختیار داشته باشیم.

  • آیا حضور تیمبر در یورو با هلند برایش زود است؟

در حال حاضر، به نظر خیلی زود می‌رسد چون او هنوز بازی خاصی انجام نداده است. پس بیایید ببینیم امشب چطور می‌شود. باید ببینیم آیا او می‌تواند به طور موثری در سیستم ما بازی کند. بعد می‌بینیم که در تابستان چه اتفاقی می‌افتد.

  • اودگارد چطور توانست به لقب «پدیده» جامه‌ی عمل بپوشاند؟

این موضوع به خصوص به خاطر برچسبی است که او از 14-15 سالگی مجبور به تحمل آن بوده است و این اصلاً کار ساده‌ای نیست. اما فکر می‌کنم او به خوبی از پس آن برآمده است. فکر می‌کنم او قدم‌های درستی برداشته و توانسته دقایق بازی بیشتری برای پیشرفت حرفه‌ای‌اش به دست بیاورد. به خصوص زمانی که به رئال سوسیداد رفت، فکر می‌کنم تصمیم بسیار هوشمندانه‌ای بود. و از آنجا فکر می‌کنم که او اوج گرفت و حالا بازیکنی را در اختیار داریم که می‌بینید.

  • در مورد اهمیت اودگارد؟

خب، او کاپیتان ماست. او یکی از بازیکنان اصلی ماست و وقتی به تأثیری که او هر روز روی ما می‌گذارد نگاه می‌کنید، واقعاً شگفت‌انگیز است. بنابراین ما واقعاً خوشحالیم که او را در تیم داریم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۲/۴ ۰۹:۴۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰