loading
در حال بررسی درخواست شما
هاورتز حمایت ما را دارد
هاورتز حمایت ما را دارد

هاورتز حمایت ما را دارد

عملکرد درخشان دیگری در خارج از خانه ارائه دادیم تا با کسب پیروزی 3-0 مقابل برایتون در روز شنبه، به صدر جدول لیگ برتر بازگردیم.

پس از بازی، از میکل آرتتا در مورد عملکرد تیم، آمار دفاعی، وضعیت فعلی کورس قهرمانی و موارد دیگر سوال شد.

در اینجا متن کامل کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی سرمربی آورده شده است:

  • **در مورد برد قاطعانه:**

واقعا خوشحالم و به بچه ها افتخار می کنم. آنها عملکرد فوق العاده ای برای شکست دادن تیم خوب برایتون ارائه دادند. از آگوست در خانه خود شکست نخورده بودند و این سختی کار را به شما نشان می دهد، اما امروز واقعاً خوب بودیم.

  • **درباره عملکرد کای هاورتز:**

مطمئناً تأثیر زیادی روی تیم می گذارد، فکر می کنم عملکرد کلیش واقعاً خوب بوده است و حالا آمار او از نظر مشارکت در گلزنی واقعاً خیلی بالاست. باید آن سطح را حفظ کند، فکر می کنم درک بین بازیکنان هجومی امروز عالی بود - فکر می کنم آنها هدف و ارتباط واقعی داشتند و برای حمله به آنها وضوح زیادی داشتند، و ما موقعیت های زیادی خلق کردیم.

  • **در مورد دیدن تفاوت در ذهنیت ما نسبت به همین زمان در سال گذشته:**

نمی‌دانم – فکر می‌کنم در شرایط خیلی خوبی هستیم، با روحیه‌ای عالی، با اعتماد به نفس زیادی، به صورت انفرادی و جمعی، به خاطر عملکرد فوق‌العاده‌شان، و ما در حال بردن بازی‌های زیادی هستیم. فقط باید به کارهایی که انجام می‌دهیم ادامه دهیم.

  • **درباره نمایش های مداوم خوب بن وایت:**

به او اعتبار بدهید، همیشه مشتاق یادگیری، تمرین کردن، بازی کردن در هر شرایطی است، چه زمانی که احساس خوبی دارد، چه زمانی که احساس خوبی ندارد، ذهن بازی دارد و تمایل به برد دارد، و این همان چیزی است که او را متفاوت می کند.

  • **درباره اینکه آیا هاورتز بهترین موقعیت خود را به عنوان مهاجم مرکزی پیدا کرده است؟**

بسیاری از اوقات بازیکنان تصمیم می گیرند کجا بازی کنند، و ما می توانیم ایده های خاصی داشته باشیم، اما بعد برخی روابط را می بینید و برخی چیزها روان می شوند. و وقتی جریان دارد، باید آن را رها کنید، و فکر می کنم کای در حال حاضر در جریان است و در آنجا احساس راحتی می کند، بقیه تیم با او در آنجا راحت هستند و همه چیز به طور طبیعی اتفاق می افتد.

  • **درباره جشن گرفتن تیم برای دفع توپ گابریل در انتهای بازی:**

برای همه مربیان دیدن آن واکنش از تیم در نتیجه 3-0 واقعاً لذت بخش است. عالی است زیرا این به شما نشان می دهد که آنها چقدر آن را می خواهند، اهمیتی که برای هر توپ قائل هستند و تمرکزی که روی آن می گذارند، این امروز یک امتیاز اضافی بود.

  • **درباره اینکه هاورتز از ابتدای فصل بازیکن و فردی متفاوت است:**

بله، بدیهی است، در شرایط متفاوتی قرار دارد. بازیکنان فوق العاده ای در اطراف خود دارد. ما سعی کرده ایم محیط مناسبی برای او ایجاد کنیم که فکر می کنم برای هر بازیکنی بسیار مهم است. به او اعتماد به نفس داده ایم، فکر می کنم امیدوارم عشقی را که نیاز دارد به او داده باشیم. و بعد، قدردانی سایر بازیکنان و کارکنان باشگاه و البته حالا هواداران ما را دارد.
آیا برد امروز باعث افزایش اعتماد به نفس ما برای بازی‌های خارج از خانه باقی‌مانده می‌شود؟

بله، اگر از همه بپرسید، این یک مکان فوق‌العاده سخت برای آمدن و پیروزی به شکلی است که ما انجام داده‌ایم، بنابراین امیدوارم که بتوانیم به همین روند ادامه دهیم.

  • آیا سرنوشت قهرمانی ما در بازی‌های خارج از خانه رقم خواهد خورد؟

نمی‌دانم، چون باید در خانه مقابل استون ویلا بازی کنیم و این یک بازی سخت خواهد بود. آن‌ها تیم خیلی خوبی هستند. پس می‌دانیم که باید با تمام قدرت بازی کنیم. ما در ۱۱ بازی اخیر ۱۰ برد و یک مساوی کسب کرده‌ایم و در صدر جدول نیستیم. این نشون دهنده سطح لیگ است و به همین دلیله که باید به سرعت به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم تا بتوانیم آنجا باشیم.

  • چه چیزی باعث موفقیت تیم شده است؟

در نهایت، همه چیز در مورد عملکرد است. شما باید حق پیروزی در بازی‌های این لیگ را به دست آورید و تیم‌ها از شما سوالات زیادی می‌پرسند و چیزهای زیادی وجود دارد که باید در یک بازی لیگ برتر برای پیروزی در خارج از خانه کنترل کنید. به نظر می‌رسد تیم این لحظات را خیلی بهتر کنترل می‌کند و در مراحل مختلف بازی، زمانی که تیم‌ها همه این خواسته‌ها را دارند، راحت است. این بزرگترین قدم به عنوان یک تیم است.

  • در مورد وضعیت جسمانی ساکا چطور؟

بله، او خوب است.

  • عملکرد جورجینیو چطور بود؟

فوق‌العاده بود. همچنین فکر نمی‌کنم کسی انتظار نداشت او با توپ به آن مناطق برود تا به هاورتز پاس بدهد، اما فکر می‌کنم رهبری، هوش و کیفیتی که ارائه می‌دهد، همه را بهتر می‌کند. فکر می‌کنم امروز، او، دِک و مارتین در میانه میدان فوق‌العاده بودند.

  • در مورد مشارکت گابریل ژسوس امروز چطور؟

واقعا خوشحال بودم. به خصوص در کناره‌ها، جایی که آن‌ها حمله می‌کنند، فرصت‌هایی برایش در لحظات خاصی برای گلزنی وجود داشت. دو موقعیت عالی هم داشت که می‌توانست تبدیل به گل کند. اما کمک او، در آخرین کاری که برای گل اول انجام داد، فقط با کسب آن پنالتی، این را به شما می‌گوید. پس ما او را در حال بازگشت به فرم ایده‌آل می‌بینیم. فکر می‌کنم می‌تواند تأثیر زیادی روی ما بگذارد.

  • آیا شما تمسخر آمیز به درخواست‌های جذب مهاجم در ژانویه نگاه کرده است؟

نه، چون نمی‌دانید چه اتفاقی می‌افتد. پس در فوتبال فروتن باشید. از این روز لذت ببرید چون نمی‌دانید فردا چه خواهد شد.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱/۱۹ ۱۰:۰۱
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰