loading
در حال بررسی درخواست شما
یکی از این دو بازیکن جدا خواهند شد
یکی از این دو بازیکن جدا خواهند شد

یکی از این دو بازیکن جدا خواهند شد

نقل و انتقالات تابستانی آرسنال: جدایی‌ها، تمدیدها و ابهامات

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، شایعات پیرامون آرسنال نیز داغ‌تر می‌شود. دیوید اورنشتین، خبرنگار مشهور، در صحبت‌هایی به برخی از این شایعات پرداخته است.

جدایی احتمالی یکی از هافبک‌ها:

اورنشتین معتقد است که آرسنال در تابستان امسال یکی از هافبک‌های خود را به فروش خواهد رساند. او دو گزینه توماس پارتی و جورجینیو را برای جدایی مطرح می‌کند.

پارتی به دلیل ارزش بالای او در بازار نقل و انتقالات، گزینه محتمل‌تری به نظر می‌رسد. فروش او می‌تواند منابع مالی قابل‌توجهی برای آرسنال به ارمغان بیاورد. با این حال، اورنشتین به نقش کلیدی پارتی در تیم نیز اشاره می‌کند و جدایی او را قطعی نمی‌داند.

جورجینیو، هافبک باتجربه آرسنال، در پایان فصل جاری قراردادش به پایان می‌رسد. او هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است. آرسنال تمایل به تمدید قرارداد او دارد، اما این موضوع به توافق دو طرف بستگی دارد.

مهاجم مرکزی: ابهام در مورد اولیسه و ایساک

اورنشتین در مورد مهاجم مرکزی، که یکی از اولویت‌های نقل و انتقالاتی آرسنال به نظر می‌رسد، صحبت‌هایی را مطرح کرده است.

او می‌گوید تا به حال نامی از اولیسه و آلکساندر ایساک به عنوان گزینه‌های اصلی آرسنال شنیده نشده است. با این حال، اورنشتین تاکید می‌کند که هنوز در ابتدای فصل نقل و انتقالات هستیم و هر چیزی ممکن است.

تاثیرگذاری کای هاورتز:

اورنشتین به گزارش جان کراس در دیلی میرور اشاره می‌کند که بر اساس آن، عملکرد خوب کای هاورتز در خط حمله آرسنال ممکن است بر تصمیم این باشگاه برای خرید مهاجم مرکزی جدید تاثیر بگذارد.

اگر هاورتز به درخشش خود ادامه دهد و گابریل ژسوس نیز در تیم بماند، آرسنال ممکن است تمایل کمتری به جذب مهاجم جدید داشته باشد.

در نهایت:

با وجود شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوان، هنوز هیچ چیز به طور قطعی مشخص نیست. آرسنال در تابستان پیش رو باید برای تقویت تیم خود در پست‌های مختلف، تصمیمات مهمی اتخاذ کند.

عملکرد آرتتا در بازار نقل و انتقالات تا حد زیادی برای آینده این باشگاه در فصل‌های آتی تعیین‌کننده خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۲/۷ ۱۰:۵۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : اتلتیک
بازدید: ۱۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰