loading
در حال بررسی درخواست شما
احتمال جدایی په په از آرسنال با فسخ قرارداد!
احتمال جدایی په په از آرسنال با فسخ قرارداد!

احتمال جدایی په په از آرسنال با فسخ قرارداد!

نیکولاس په په  27 ساله در حال حاضر به صورت قرضی در باشگاه نیس فرانسه حضور دارد و با وجود اینکه توپچی ها 72 میلیون پوند برای او در سال 2019 پرداخت کردند، بنظر نمیرسد په په بخشی از برنامه های میکل آرتتا برای آینده باشد.

با اینکه، په په هنوز یک سال دیگر از قرارداد 140.000 پوندی خود در امارات را باقی مانده میبیند اما تاکنون هیچ علاقه ای از سوی باشگاه های دیگر برای خرید او ابراز نشده است.

نیس فرانسه که متعلق به مالک بالقوه جدید منچستریونایتد، سر جیم رادکلیف است، از طرفداران په په است، اما نمی‌خواهد برای جذب او مبلغی پرداخت کند و به دنبال یک انتقال رایگان است.

به گزارش SUN ، دستمزد نجومی بازیکن ملی پوش ساحل عاج، نیکولاس په په نیز به عنوان یک "مانع بزرگ" برای هرگونه جدایی احتمالی محسوب می شود.  بنابراین آرسنال ممکن است مجبور شود حداقل بخشی از 7 میلیون پوندی را که هنوز از قراردادش مانده را بپردازد و قرارداد را فسخ کند.

په په تنها یکی از هفت بازیکنی است که گویا آرتتا در تابستان امسال قصد دارد آنها را از باشگاه جدا کند.همچنان فولارین بالوگون، کیران تیرنی، آینسلی میتلند-نایلز، سامبی لوکونگا، نونو تاوارس، سدریک سوارس در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به این ترتیب احتمالا "په‌په" آخرین نامی باشد که آرسنال را مجانی ترک می کند. از زمانی که آرتتا در سال 2019 هدایت آرسنال را برعهده گرفت، او بر جدایی چندین ستاره بزرگ در نقل و انتقالات آزاد نظارت داشته است، به طوری که بازیکنانی مانند مسوت اوزیل، پیر امریک اوبامیانگ، الکس لاکازت و هنریک مخیتاریان و ... همگی بدون پرداخت مبلغی، آرسنال را ترک کردند. 

دیدن پیوستن په په به این لیست نیز تعجب آور نخواهد بود، زیرا او اخیراً برای توجیه قیمت هنگفت 72 میلیون پوندی خود تلاش چندانی نکرده است .

به طور کلی، در 112 بازی برای توپچی ها، این وینگر 27 گل به ثمر رسانده و 21 پاس گل داده است که به طور متوسط 0.43 شرکت در گلزنی در هر بازی به او داده است.

با توجه به بازی‌های اخیر بوکایو ساکا، گابریل مارتینلی و لئاندرو تروسارد، بعید به نظر می‌رسد که په‌په بتواند دوباره به ترکیب اصلی آرتتا راه پیدا کند.

سرمربی اسپانیایی در حال حاضر آرسنال را به سمت اولین قهرمانی خود در لیگ برتر از سال 2004 هدایت می کند و تیمش فعلا در صدر جدول قرار دارد. آرسنال با هشت امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی رده دومی، در کورس قهرمانی بی رحمانه میتازد.

البته توپچی‌ها همچنان به دنبال اضافه کردن بازیکنان با کیفیت به تیم خود در تابستان هستند.

یکی از آنها دکلن رایس کاپیتان وستهم یونایتد است که از عملکرد ضعیف اخیر تیمش تحت هدایت دیوید مویس ناامید شده و اعتراف کرده است که می خواهد برای کسب جام های بزرگ رقابت کند.

خروج په‌په به هر نحوی، میتواند به آرسنال کمک کند تا مقداری سرمایه برای جذب بازیکنانی مانند رایس آزاد کند. اما ابتدا به نظر می رسد که آنها مجبور به پرداخت مبلغ هنگفتی برای فسخ پیش از موعد قرارداد سراسام آور نیکولاس په په خواهند شد.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۴ ۲۲:۴۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : TeakTalk
بازدید: ۷۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰