loading
در حال بررسی درخواست شما
ساویچ به سال آخر قرارداد خود رسیده است!
ساویچ به سال آخر قرارداد خود رسیده است!

ساویچ به سال آخر قرارداد خود رسیده است!

گزارشی اعلام کرده که ساویچ از لاتزیو در تابستان با قیمتی نسبتاً کم می‌تواند به باشگاه دیگری منتقل شود و این موضوع برای آرسنال جذاب است. 

او در حال حاضر وارد سال آخر قراردادش با لاتزیو شده است که تاکنون با تعیین قیمت بالا، از انتقال او به باشگاه‌های دیگر جلوگیری کرده بودند. اما بنظر میرسد زمان فروش یکی از بهترین بازیکنان این تیم در دوران مدرن، به فرا رسیده است. بنابراین، فروش او در تابستان،  احتمالاً به حقیقت میپیوندد.

آرسنال یکی از علاقه‌مندان اصلی ساویچ است و تلاش میکند این صربستانی را به جمع توپچی ها اضافه کند. طبق گزارشاتی موجود، لاتزیو با پیشنهاد 40 میلیون یورو (35.2 میلیون پوند) برای ساویچ در تابستان، کوتاه خواهد آمد و این انتقال میتواند نهایی شود.

با این حال، آنها پیوسته به دنبال جایگزینی هستند و "پیوتر زیلینسکی" از ناپولی را به عنوان جایگزینی که با همان هزینه، قابل دسترسی است، تشخیص داده‌اند. به همین دلیل، قطعات برای انتقال ساویچ به یک باشگاه لیگ برتر انگلیس به مرحله نهایی می‌رسد.

یوونتوس در سری آ هم علاقه‌مند به او است. اما بازیکن 28 ساله به دلیل برخی موارد خارج از زمین، راحت نیست که به آنها بپیوندد. با این حال، رقابت آرسنال و نیوکاسل برای او می‌تواند رو به رشد باشد و این به آرسنال بستگی دارد که در نبرد مالی برای یک نقل و انتقال آنها را به دور نگه دارد.

سرگی میلینکویچ-ساویچ در فصل جاری در تمام رقابت‌ها با لاتزیو در ۳۸ بازی حضور داشته و ۸گل زده و ۸ پاس گل داده است. 

او از سال ۲۰۱۵ با این تیم به بازی میکند و تاکنون ۳۳۲ بازی، ۶۶ گل و ۵۹ پاس گل به نام خود ثبت کرده است. قبل از این، او دوره‌های کوتاهی را با تیم‌های وویودینا و گنک گذرانده بود. به هر حال، پیوستن به آرسنال نه تنها به دلیل رقابت های اخیر این باشگاه، بلکه به دلیل جستجوی آنها برای انرژی جدید در خط هافبک نیز جذاب است. 

از طرفی، نیوکاسل یک پروژه طولانی مدت دارد، اما "ادی هاو" به نظر می‌رسد تیمش را در الویت قرار داده است.

وضعیت دو تیم نیوکاسل و آرسنال نشان میدهد احتمالا هر دو تیم میتوانند در رقابت های لیگ قهرمانان سال آینده شرکت کنند آرسنال در کورس قهرمانی است و این میتواند برای ساویچ جذابیت بیشتری داشته باشد تا در این سطح بازی کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۲۴ ۱۲:۲۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : TeakTalk
بازدید: ۴۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰