loading
در حال بررسی درخواست شما
هرنانز و رد پیشنهاد روس ها به خاطر آرسنال
هرنانز و رد پیشنهاد روس ها به خاطر آرسنال

هرنانز و رد پیشنهاد روس ها به خاطر آرسنال



گزارش هایی مبنی بر علاقه مندی استعدادیاب های آرسنال به بازی این بازیساز برزیلی منتشر شده که حاکی از تحت تاثیر قرار گرفتن آنها می باشد. این بازیکن 26 ساله برزیلی تقریبا در تمام دیدارهای این فصل لاتزیو حضور داشته است و تا کنون موفق به ثمر رساندن هشت گل و دادن دو پاس گل برای فیروزه ای پوشان رمی شده است.

آرسنال همچنان به تکاپو در بازار نقل و انتقالات برای خرید یک هافبک ایده آل ، به خصوص بعد از خروج سمیر نصری و فرانسیس فابرگاس در تابستان گذشته ، خواهد پرداخت. این در حالی است که هنوز آینده قرارداد قرضی یوسی بنایون هم برای توپچی های لندی نا مشخص است.

هافبک ملی پوش برزیلی با پیشنهاد باشگاه متمول آنژی ماخاج کالای روسیه مواجه شده است و این طور به نظر می رسد که مسئولان باشگاه لاتزیو نیز مایل هستند او را به قیمت خوبی به فروش برسانند. اما روزنامه گازتا دلوا اسپورت در شماره دیروز خود ادعا کرده است که او تنها برای پیشرفت فوتبالش حاضر به ترک باشگاه فعلی خود می باشد و با رد پیشنهاد تیم روسی منتظر دریافت پیشنهاد توپچی های لندنی است.

لاتزیو برای انتقال این بازیکن از سائو پائولو در سال 2010 رقمی بالغ بر 9 میلیون پاوند هزینه کرده است و آنها اکنون امیدوارند که با فروش هرنانز در تابستان امسال ، حداقل دو برابر این پول را به حساب باشگاه خود واریز نمایند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۳۰
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : www.mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۱,۳۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰