loading
در حال بررسی درخواست شما
بازی بزرگ هفته: سیتی؟ همیشه آماده هستند
بازی بزرگ هفته: سیتی؟ همیشه آماده هستند

بازی بزرگ هفته: سیتی؟ همیشه آماده هستند

یوناس ایدوال پیش از بازی مقابل منچسترسیتی، صدرنشین لیگ برتر زنان، مشتاق است تا تیمش را به چالش بکشد.

بازی روز یکشنبه اولین بازی ما در میدو پارک در این فصل خواهد بود، پس از اینکه دو بازی متوالی به دلیل استقبال زیاد هواداران در ورزشگاه امارات برگزار شد.

ایدوال گفت: "هدف ما همیشه تلاش برای پیروزی در مسابقات فوتبال است و روز یکشنبه نیز تفاوتی ندارد. مدت زیادی است که در میدو پارک بازی نکرده‌ایم و همیشه تجربیات خوبی در آنجا داشته ایم. ما هواداران بزرگی داریم و جو ورزشگاه بسیار صمیمی است."

"ما واقعاً در برهه ای از فصل هستیم که تجربیات بزرگی را در ورزشگاه امارات کسب می کنیم. من می فهمم که انتقال تمام بازی های ما به ورزشگاه امارات برای باشگاه آسان نیست، زیرا مسائل لجستیکی زیادی وجود دارد."

"این یک فرآیند طبیعی است و زمان کمی می برد، اما همیشه، مشتاق بازی مقابل هواداران خانگی خود هستیم. آنها باورنکردنی بوده اند و می دانیم که بازی روز یکشنبه با استقبال خوبی مواجه خواهد شد، بنابراین تمام تلاش خود را خواهیم کرد."

آخرین باری که سیتی به بورهام وود آمد، ما با کامبکی در نیمه دوم و گل زیبای کیتی مک‌کیب که به عنوان گل فصل لیگ برتر زنان انتخاب شد، به پیروزی دست یافتیم.

آن پیروزی در ماه آوریل در طول دوره ای از فرم عالی برای توپچی های ما به دست آمد، زیرا ما چلسی را شکست دادیم تا جام اتحادیه را بالای سر ببریم و جایگاه خود را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا زنان تضمین کنیم.

ایدوال افزود:

"من مشتاقانه منتظر رویارویی با تیم فوتبال خوبی مانند منچسترسیتی هستم. آنها به همراه چلسی، دو تیم برتر در ارسال سانتر هستند و از این سلاح به طور مکرر استفاده می کنند.
برای مقابله با این تهدید، دو راه وجود دارد. یکی این است که تعداد ارسال سانترها را کاهش دهیم و برای این کار باید ساختار دفاعی خوبی داشته باشیم. دوم این است که مطمئن شویم که ساختار و ویژگی های دفاعی مناسب را داریم. منچسترسیتی دارای تهدیدات هوایی بسیار قوی است، اما همچنین سانترهای با کیفیتی نیز دارند.
آماندا یکی از بازیکنانی است که در مقابله با دوئل های هوایی بسیار قوی است، اما ما بازیکنان دیگری نیز داریم."

تیم گارث تیلور در حال حاضر در صدر جدول WSL قرار دارد و پس از چهار بازی شکست ناپذیر است و روز به روز قوی تر می شود. ایدوال با این حال معتقد نیست که این فرم چشمگیر برای سیتی جدید است.

"منچسترسیتی بهار گذشته بسیار خوب بود. آنها در خانه به چلسی راحت شکست دادند و همه شروع به صحبت در مورد آنها به عنوان مدعیان قهرمانی کردند. سپس آنها به میدوپارک آمدند و ما علیرغم مصدومیت ها و برنامه بازی واقعاً سخت در لیگ قهرمانان، عملکردی بسیار قوی ارائه دادیم و موفق شدیم بازی را ببریم.

منچسترسیتی مدت طولانی است که بسیار خوب بازی می کند و فکر می کنم آنها فرم خود را از بهار گذشته به فصل جدید منتقل کرده اند. این امر کاملاً منطقی است زیرا آنها هم در نحوه بازی و هم در بازیکنان خود ثبات زیادی داشته اند. آنها همان مربی را دارند و بازیکنان مشابهی را حفظ کرده اند که به آنها اجازه داده است با هم بازی کنند و ارتباط تیمی را توسعه دهند."


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۱۳ ۱۰:۵۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰