loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

چرا ما اکنون اینجاییم ...!!!؟؟

 فکر نکنم هیچ آرسنالی از خودش سوال نکرده باشه که چرا ما هر سال جز، تیمهای برتر اروپا و جهان هستیم ولی 8 سال که جام نمی بریم ؟؟؟ ما هر سال در لیگ قهرمانان اروپا هستیم و از گروهمون هم بالا میریم ولی بازم از جام خبری نیست ....
من فکر می کنم مشکل ما از اونجا شروع شد که بازیکنان بزرگمون رو فروختیم و مثل اینکه هنوزم میفروشیم . از سالهای اول شروع شد و ما گفتیم ونگر ما بهت اعتماد داریم . و بعد بازکنان بعدی که دیگه همه ی شما میدونید کیا هستن و نیازی به اسم بردن نیست و ما بر خلاف تیم های بزرگ دنیا بجای اینکه هر سال یک یا چند بازیکن بزرگ بخریم اونها رو فروختیم . و بعد دوباره گفتیم ونگر ما بهت اعتماد داریم ... و همینطور 8 سال گذشت و هنوز وضعیت همونطوریه ..... ولی خیلی ها دیگه اینکه ونگر ما بهت اعتماد داریم و گذاشتن کنار و دارن به واقعیت نگاه میکنن و میبینن که طی هشت سال هیچی بدست نیاوردند ...
همه ی ما میدونیم که مشکل مربیگری ونگر در آرسنال نیست چون خوب میدونیم که یکی از بهترین مربیان فوتبال دنیاست . مشکل مدیریت باشگاه آرسنال که در واقع در دست ونگر میچرخه بیشترش و دیگه بقیه رو هم میدونید . 
اما دستاوردهامون :
15 سال که تو باشگاه های اروپا حاضریم بصورت پیاپی : اما واقعا چند تا باشگاه بزرگ دنیا رو میشناسید که 15 سال پیاپی تو اروپا حاضر بودن و هیچ بار قهرمان اروپا نشدن ؟؟؟
8 سال که تو لیگ جزو 4 تیم برتریم : چند تا تیم میشناسید که تو لیگ جز، 4 تا بودن و قهرمان نشدن ؟؟؟

من فکر میکنم اشتباه از ما طرفدارهاست چون هر بار که بازیکنانمون رو فروختیم دوباره تابلو نوشتیم که wenger we trust you و این کارو 8 سال ادامه دادیم . 
ما به ونگر اجازه دادیم هر تصمیمی که می خواد بگیره
ما به ونگر اجازه دادیم که بازیکنان رو بفروشه
ما اجازه دادیم که ونگر مدیریت باشگاه رو از جمله میزان حقوق و دستمزد بازیکنان و همه خریدهای باشگاه رو در دست بگیره ...
من فکر میکنم دین اولیه باشگاه آرسنال به ونگر رو با 8 سال جام نگرفتن و سر کار نگه داشتن ونگر ادا کردیم ...


این مقاله برای مخالفت با ونگر نیست . برای انتقاد از سیستم امروز باشگاه آرسناله و کسانی که باشگاه رو دوست دارند حتما انتقاد میکنند چون بهترین رو برای باشگاه میخوان و البته این مقاله خیلی بزرگتر از اینه ولی فقط یه کمش رو نوشتم.
درود بر آرسنالیهای و آرسنال

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

همیشه و فقط آرسنال

عشق است آرسنال

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۸
بازدید پست : ۱,۳۳۸ بار
کل بازدید: ۴۱,۷۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰