loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

با ونگر - بدون ونگر

1- آرسنال بدون ونگر
اگر به تیم آرسنال در طی این سالها نگاهی بیندازیم نمی شود نقش پر رنگ آرسن ونگر را بر این تیم و حتی بر لیگ برتر انگلستان انکار کرد اما با وجود نتایج اخیر آرسنال در طی این سالها کمرنگ شدن این مرد بزرگ فرانسوی را هم نمی شود در نظر نگرفت . اگر اکنون آرسنال را بدون ونگر در نظر بگیریم باید گفت که این تیم یکی از بهترین مربیان چند دهه اخیر فوتبال دنیا را از دست خواهد داد اما از سوی دیگر مدیران این باشگاه برای حذف خلا این مربی بیشتر نیاز به جذب بازیکنان بزرگ خواهند داشت تا یک مربی بزرگ دیگر . این تیم دیگر بطور حتم مربی پولسازی مثل ونگر نخواهد یافت ولی بطور حتم باشگاه مجبور خواهد شد که با گرفتن جام (از طریق جذب بازیکنان بزرگ و یک مربی بزرگ) آرسنال را در رده ی تیم های پولساز دنیا حفظ کند . و این در واقع می شود نسخه ای از آرسنال همچون چلسی و منچستر سیتی ( البته آرسنال تیم با اصالتی است و آنچنان مثل آنها نخواهد بود) . باید در نظر داشت که نخریدن بازیکنان بزرگ برای آرسنال امروز دیگر مشکل مالی نیست و ونگر خود تمایلی به خرید بازیکن برای آرسنال ندارد . و این سوال باز هم باقی می ماند که آیا آرسنال با این وجود جام خواهد گرفت ؟؟؟؟

2= آرسنال با ونگر
این چیزی است که تازگی ندارد و ونگر سالهاست که در این تیم جایگاهی بزرگی دارد و آیا آرسن ونگر باز هم می تواند با این روند 8 سال بدون جامی آرسنال این تیم را به روزهای اوج برساند ؟؟ ونگر قبل از اینها ثابت کرده است که مربی بزرگی است و اگر تیم قدرتمند و توانمندی با بازیکنان برجسته داشته باشد قادر است که تمام جامها را به ارمغان بیارود . اما آیا این تیم بزرگ زیر نظر ونگر دوباره شکل خواهد گرفت ؟ ونگر طی سالهای متمادی بسیار بازیکنان بزرگ را به فوتبال دنیا معرفی کرده است که البته تیم استعدادیابی قدرتمند آرسنال کمک بزرگی برای این مربی است . اما شهامت این مرد در بکارگیری این استعدادهای جوان ستودنی است . اما آیا می شود تضمین کرد با وجود ونگر و تربیت بازیکنانی بزرگ این بازیکنان باشگاه راه رها نمی کنند ؟ طی سالهای متمادی از زمان اوج آرسنال تا به این فصل که بدترین فصل ونگر در آرسنال می باشد (البته تا به اینجا و موضوع لیگ برتر) آیا ونگر می تواند با فشار زیادی که بر او وارد می شود دوباره تیمی کامل و هماهنگ بسازد و آرسنال را به تیمی به عنوان مدعی تمام جامها در بیاورد ؟

(این تحلیل ها بر پایه ی عقاید شخصی است و سعی شده بصورت بسیار کوتاه نوشته شود)
اگر حاضر به انتخاب بودید از بین گزینه ی یک و دو کدام را انتخاب می کردید و فکر می کردید کدام به آرسنالی بزرگتر در سالهای آینده ختم می شد ؟؟؟؟ لطفا در قسمت نظرات از 1 یا 2 استفاده کنید

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

همیشه و فقط آرسنال

عشق است آرسنال

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۹
بازدید پست : ۱,۵۰۷ بار
کل بازدید: ۴۱,۷۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰