loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

آرسنال - بایرن مونیخ

فصل تا به اینجا برای بایرن
لیگ آلمان : 19 بازی و 48 امتیاز از 57 امتیاز ممکن . 15 پیروزی و 3 تساوی وتنها 1 شکست . در صدر جدول با 48 گل زده و تنها 7 گل خورده و آماری خیره کننده . 
فصل تا به اینجا برای آرسنال
لیگ برتر: 23 بازی و 37 امتیاز از 69 امتیاز ممکن . 10 پیروزی و 7 تساوی و 6 شکست . در رده ششم جدول با 46 گل زده و 27 گل خورده و یکی از ضعیفترین فصل های آرسنال در لیگ برتر.

بایرن مونیخ یکی از بهترین سالهای فوتبال خود را در حالی سپری کردن است اما آرسنال یکی از ضعیفترین فصل های خود را می گذراند . با توجه به آمار و ارقام بایرن پیروز حتمی این مسابقه خواهد بود اما این فوتبال است و جذابیتش به اینکه هیچگاه قابل پیش بینی نبوده است . آمار خیره کننده بایرن در خط دفاعی نشان از قدرت بسیار بالای این تیم در این خط و گل زنی های پیاپی مهاجمانش نشان از خط آتشین این تیم دارد اما با این وضعیت بخش جالب توجه این آمار تعداد گل های زده هر دو تیم است که البته بایرن در 19 بازی 48 گل و آرسنال با23 بازی 46 گل به ثمر رسانده که با توجه به عملکرد بد آرسنال در این فصل آمار گلزنی خوبی دارد . واقعیت امروز آرسنال بیشتر در بی ثباتی این تیم ریشه داشته تا کمبود بازیکن و  آرسنال بسیاری از بازیها را پر گل به سود خود به پایان برده است . 
در گذشته هم این دو تیم دو بار در مراحل حذفی رو در روی هم قرار گرفته اند که هر دو بار بایرن موفق به حذف آرسنال و صعود به دور بعد شده است و نباید از این غافل شد که بایرن نتایج خوبی را در مقابل تیم های انگلیسی در مراحل حذفی گرفته است . بایرن در دو فصل اخیر نایب قهرمان و در سالهای گذشته قهرمانی و نایب قهرمانی های زیادی را تجربه کرده اما آرسنال در 15 سال اخیر که در این لیگ حضور داشته تنها یکبار به فینال رسیده است و از لحاظ آمار بایرن بسیار بهتر از آرسنال عمل کرده است . در بازی باتیمهای بزرگ آرسنال واقعا آمار نا امید کننده ای دارد که با شکست مقابل منچستر و منچستر سیتی و دو بازی مقابل چلسی نشان از ضعف آرسنال در بازیهای بزرگ دارد.

به واقع بر روی کاغذ بایرن تیم برنده و آرسنال بازنده ای بیش نیست اما آیا بازی اینچنین رقم خواهد خورد ؟؟؟
تنها بخت آرسنال برای برد ثبات کامل در بازی است که باید در تمام دقایق بازی آن را حفظ کند و با توجه به قدرت و سرعت خط حمله بتواند از سد بایرن بگذرد و بخش مهم در مالکیت توپ این دو تیم است که این دو تیم پس از بارسلونا بیشترین مالکیت توپ را در بین تیم های اروپایی دارند که در واقع بخت پیروزی این دو تیم به میزان حفظ و مالکیت توپ نیز بستگی زیادی دارد .

آیا آرسنال پیروز خواهد شد ؟؟؟؟؟؟؟؟

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

همیشه و فقط آرسنال

عشق است آرسنال

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۹
بازدید پست : ۱,۷۵۴ بار
کل بازدید: ۴۱,۷۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰