loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

بایرن پیروز است اما ...

باید به این واقعیت اشاره کرد که بایرن مونیخ یکی از بهترین و آماده ترین تیم های شاید 20 سال اخیر خود را در اختیار دارد و از نظر آمار و ارقام آرسنال حرفی برای گفتن در مقابل این تیم نخواهد داشت . اما فوتبال را آمار و ارقام تعیین نمی کنند و این است جذابیت آن و در اینجا به راهکارهایی که آرسنال برای پیروزی بر بایرن نیاز دارد می پردازیم

1: مالکیت : پس از بارسلونا دو تیم بایرن و آرسنال بیشترین مالکیت توپ را در اروپا در اخیتار دارند و شاید یکی از مهمترین فاکتورهای پیروزی در این بازی مالکیت بیشتر توپ باشد.

2. سرعت : واقعیت این است که بایرن تیم بسیار سریعی است اما اگر یک گزینه در برتری آرسنال به بایرن باشد به سرعت خط هجوم این دو تیم بر می گردد که آرسنال با داشتن تئو ولکات یکی از سریعترین خطوط حمله اروپا را در اختیار دارد . هر دو تیم از لحاظ سرعت بازی بسیار سریع بوده و بسیار به هم شباهت دارند.

3. تاکتیک : باید توجه داشت که تیم های آلمانی بسیار تیمهای تاکتیک پذیر و فوتبالی پر از دستورات تاکتیکی را اجرا می کنند و شاید بایرن سرآمد این تیمهاست . بایرن بیشتر مبتنی بر جایگیری صحیح بازیکنان در خط هجوم بازی می کند و این کار را بسیار بی نظیر و صحیح انجام می دهد در حالی که آرسنال بیشتر بر جابجایی بازیکنان و استفاده از تاکتیکهای متنوع در هجوم که بسته به تیمهای مقابل نیز دارد .

4. ضریب اشتباه : نمی شود منکر این شد که آرسنال در بین تیم های بزرگ اروپایی یکی از پر اشتباه ترین خطوط دفاعی و شاید پر اشتباه ترین آن را در اختیار داشته باشید و بایرن تاکنون یکی از بی نظیرترین آنها را در اختیار داشته است . و اگر آرسنال نتواند این ضریب اشتباه را در بازی با بایرن به حداقل برساند قطعا بازنده ی این دوئل خواهد بود.

5. انگیزه : بایرن همیشه تیم با انگیزه ای بوده و هست اما قطعا می شود آرسنال امروز را با جک ویلشر به عنوان آرسنالی با حداکثر انگیزه دانست و این هشدار را به تیم رقیب داد که نمی شود آرسنال را تیم بازنده ای از پیش تعیین شده نامید .

( من معتقدم بر خلاف اکثر اعتقادات آرسنال حداقل به نیمه نهایی این جام می رسد و این فقط یک نظر است نه یک پیشگویی . به امید پیروزی آرسنال)

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

همیشه و فقط آرسنال

عشق است آرسنال

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
بازدید پست : ۱,۹۱۳ بار
کل بازدید: ۴۱,۷۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰