loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

فلسفه ونگر ؟!







سرمربی آرسنال در گفتگویی جالب اعلام کرده؛ بازیکنانش پیش از دیدار هفته گذشته مقابل منچسترسیتی که با پیروزی 2-صفر توپچی‌های لندن به پایان رسید، از او خواسته‌اند فلسفه بازی تیم را تغییر بدهد

 به گزارش ایفکا و به نقل از دیلی‌میرر، هر چند "ونگر" با فلسفه همیشگی‌اش توانست آن بازی دشوار را با پیروزی پشت سر بگذارد اما به نظر می‌رسد او از سوی بازیکنانش برای تغییر روش و فلسفه خود تحت فشار جدی قرار دارد.

"ونگر" می‌گوید:«گاهی وقت‌ها لازم است که شما به عنوان مربی، به حرف بازیکنان‌تان اعتماد کنید. این اعتماد از سوی شما به بازیکنان حس خوبی می‌دهد که حتی می‌تواند منجر به چنین پیروزی‌های بزرگی بشود. البته که من به حرف بازیکنانم گوش می‌کنم و اگر ایده‌ای داشته باشند که برای تیم مفید باشد، قطعا از آن استقبال می‌کنم.»

 "گری نویل"، مفسر شبکه اسکای می‌گوید:«پیروزی آرسنال در بازی مقابل سیتی بدون هیچ‌گونه انعطاف و ضعفی قابل ستایش است. آن‌ها معمولا در چند سال اخیر در بازی برابر تیم‌های بزرگ با این مشکلات مواجه می‌شدند اما اکنون در حال برطرف کردن آن هستند و این قطعا نکته روشنی برای آرسنال است.»

آرسنال فصل قبل با نتیجه ۶-۳ در ورزشگاه اتحاد مغلوب سیتی شده بود. این تیم شکست‌های سنگین دیگری از لیورپول، چلسی و اورتون نیز متحمل شده بود. ونگر در پایان گفت:«این پیروزی بسیار دلچسب بود اما قطعا نتیجه‌ای که به دست آمد، باعث نمی‌شود من به طور دائم فلسفه‌ام را عوض کنم. فوتبال هجومی هنوز هم سبک و روش مورد علاقه من است.»



برداشت شده از http://ifca.ir :D  نظر شما چیست ؟!
واقعا چی میشه یکسال 6-3 میکنیم ! یه بار 2-0 میبریم !!!!


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

arsenal Till Die

زندگی یعنی ، خانواده ، کار ، ماشین ، آرسنال / Family , Job , Car , Arsenal

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۵
بازدید پست : ۱,۹۴۷ بار
کل بازدید: ۱۳۸,۰۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰