loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

خبر شوکه کننده : فروپاشی ۴۰ درصد از ورزشگاه آرسنال



شاید حدودا یک ساعت پیش بر اثر زلزله ی بی سابقه  7.8 ریشتری در شمال لندن که هسته آن در فاصله 100 متری ضلع جنوبی ورزشگاه امارات بود موجب تخریب 35 الی 40 درصدی ورزشگاه امارات و بسیاری از ساختمان های اطراف ورزشگاه گردید .
به گزارش خبر گزاری یورو اسپرت ، بر اساس گمانه زنی ها حدود20 الی  25هزار جایگاه  ورزشگاه بر اثر این حادثه  تخریب شده و تا به این لحظه  به دلیل احتمال وقوع پس لرزه ها اجازه نزدیک شدن به خبر نگاران و مردم عادی به مکان حادثه داده نشده است و تنها گروه امداد برای کمک رسانی به آسیب دیدگان اطراف ورزشگاه در آن مکان مستقر شده اند .
بر اساس گزارش های منتشر شده تخریب ورزشگاه آرسنال که در سال 2006 تاسیس شده و جدید ترین ورزشگاه لندن می باشد تنها به دلیل نقص فنی در ساخت ورزشگاه امکان پذیر بوده و بر اساس اطلاعات به دست آمده پشتیبانی ورزشگاه که توسط کارگروه سازنده آن به امضا رسیده به دو دوره 7 و 11 ساله مربوط می شود که هم اکنون 10 سال از ساخت این ورزشگاه میگذرد شاید تنها بخشی از خسارت این حادثه توسط شرکت پشتیبانی کننده که در مفاد قرارداد ذکر شده تامین گردد .
لازم به ذکر است این تخریب میتواند این ورزشگاه را مستعد بروز اتفاقات دیگر در سالهای آینده کند و شاید تنها ترمیم بخش های تخریبی نتواند برای از سر گیری استفاده از این استادیوم کافی باشد .
همچنین این حادثه میتواند زمان بندی بازی های آرسنال در ادامه این فصل را نیز تغییر دهد و گمانه زنی ها حاکی از آن است که ادامه بازی های خانگی آرسنال در یکی از ورزشگاه های همشهری و نزدیک و شاید وایت هارت لن استادیوم برگزار شود .
شاید بهتر است بعد از این حادثه سیزده بدر خوبی را برای شما آرزو کنم و این یک دروغ سیزده(اول آوریل) بود و امیدوارم در بخش نظرات مراعات نمایید .
تا به این لحظه سایت آرسنال این خبر را به طور کامل پوشش نداده و تنها در صفحه اصلی خود تیتر مربوط به تخریب ورزشگاه را ذکر کرده است .
باید نشست و دید اتحادیه فوتبال انگلیس و همچنین باشگاه آرسنال در این زمینه چه تصمیمی خواهند گرفت .

تا دقایقی دیگر خبر های تکمیلی در همین پست برای شما قرار داده خواهد شد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

چرا

دانشجوی mba در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود <br><br>تو سمنان دفتر دکوراسیون داخلی با نام نماشهر دارم و از تو دفترم برای شما خبر میذارم <br>وقت خودتون رو خیلی برای فوتبال نذارید چون<br>فوتبال دوست ها تو این جامعه و از نگاه مردم خیلی عاقل و منطقی <br>به نظر نمیاند مخصوصا اگه وقت زیادی بذارند پاش و درآمدی نداشته باشند.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۱۲
بازدید پست : ۲,۷۳۱ بار
کل بازدید: ۲۹۴,۰۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰