loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

ونگر

من مث خیلی های سایت ونگر رو بسیار دوست دارم اما ونگر پرست نیستم و همیشه با انتقادات در مورد وی منطقی برخورد میکنم. ونگر تنها مربی هست در جهان که در عین بزرگی اشتباهات بزرگتری مرتکب میشه.حالا میخام در مورد سو تفاهمی که بچه ها باهاش روبرو شدن که حتما از روی دوست داشتن آرسنال هست و برای موفقیت تیم در موردش بحثی نیست اما دیشب مث خیلی از بازی های دیگه مثلا 6-0 چلسی 5-1 لیورپول و یه سری از بازیها 8-2 من یوکه تقصیر ونگر بوده تنها کسی که مقصر نبود ونگر بود و من اینو حس کردم که یه سری از دلالیل ونگر وآرسنال رو فلج کردن.
1-استفاده از پر در بازی به جای گابریل که یه دلیل بزرگ داره پر یه مدافع ثابت هست و برای بسیاری از بازیها کاراست اما نه برای این بازی که موناکو برای ضد حمله آماده شده بود و گابریل میتونست با سرعتی که داره این خلا رو پوشش بده. میدونین بولد مسئول خط دفاعی آرسنال هست و دفاع با نظر اون بسته میشه.در تیمهای بزرگ مربیان تیم چون در تمرینات نقش بسزایی دارند 80 درصد ارنج تیم با اوناست که ونگر بگن کی در تمرینات خوب کار میکنه و چه ارنجی برای این بازی خوبه.
2-ژیرو که ناکام بزرگ بازی و از نظر من مقصر اصلی در شکست ارسنال میدونم الان از سرتون میگذره که ونگر اینو خریده درست ولی ایشون بی تجربه نیستن که 8 ضربه به سمت دروازه و 0 در چارچوب.
3-اوسپینا اگر یه بار دیگه گل دوم و سوم رو نگاه کنید به حرف من پی میبرید البته یه سری واکنش های خوب داشت ولی کافی نبود.
4-جایگیری هافبکهای بازیساز یعنی اوزیل و سانتی که یکی از بدترین جاگیریهایی بود که تا حالا دیده بودم از خط دفاع دور میشدن و دیر به عقب برمیگشتن برای توپ گیری که متعدد کوکلین باید دریبل میکرد و وقتی تو لو میرفت  خطر ایجاد میشد.
5-احساسات که نیازی به توضیح نیست همگی دیشب غلبه احساسات بر عقل رو در بازی آرسنال دیدیم.
درسته که ونگر سرمربی تیم هست باخت تیم هست اما در ورزش یک سری اتفاقات مربی تیم رو هم فلج میکنه این صحبت ها نه برای طرفداری از ونگر و نه دلسوزی بود بلکه نظراتی بود که به ذهنم رسید و امیدوارم که نظرات شما رو در کامنتها ببینم.
کوچیک همتون.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

arsenal

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۷
بازدید پست : ۳,۰۲۸ بار
کل بازدید: ۱۶,۱۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰