loading
در حال بررسی درخواست شما
 قهرمانی زنان جوان آرسنال در لیگ زیر ۲۱ سال جنوب
 قهرمانی زنان جوان آرسنال در لیگ زیر ۲۱ سال جنوب

قهرمانی زنان جوان آرسنال در لیگ زیر ۲۱ سال جنوب

تیم زیر ۲۱ سال زنان آرسنال با برتری ۲-۰ مقابل شفیلد یونایتد به طور رسمی قهرمان لیگ زیر ۲۱ سال جنوب PGA شد.

این پیروزی در حالی به دست آمد که با یک بازی کمتر نسبت به نزدیکترین رقیب یعنی چلسی، به قهرمانی رسیدند. چلسی در بازی همزمان خود مقابل لیورپول شکست خورد.

توپچی‌های جوان با اعتماد به نفس، بازی را در ورزشگاه واکسهال رود آغاز کردند و تسلط زودهنگام آن‌ها منجر به گل ویوین لی شد. این وینگر ۱۷ ساله که در جام کنتی این فصل، اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان انجام داد، فصل گذشته عضو تیم بدون شکست زیر ۱۶ سال باشگاه بود.

اموتارا جوناید در نیمه دوم با ضربه ای ساده روی ارسال سوفی هریسون، برتری آرسنال را قطعی کرد و قهرمانی را به ارمغان آورد. 

الیوت آلوم، سرمربی تیم زیر ۲۱ سال، بعد از سوت پایان گفت: «از عملکرد امروز تیم و کل طول فصل خیلی راضی هستم. تیم به ریتم خوبی دست پیدا کرده و امروز هم به نظر تیمی می‌آمدند که می‌خواهند برنده شوند.»

«ما در این لیگ شخصیت زیادی از خود نشان دادیم و این به ما اجازه داد تا با یک تیم جوان چیزهای جدیدی یاد بگیریم و برای پایان دادن به لیگ در هفته آینده سخت کار خواهیم کرد.»

او در ادامه افزود: «به تمام تلاش‌هایی که همه برای این تیم انجام داده‌اند افتخار می‌کنم، به همه بازیکنان و کارکنان تبریک می‌گویم، این یک فصل فوق‌العاده دیگر بود.»

توپچی‌های جوان قبل از رفتن به فینال پلی‌آف، یک بازی لیگ دیگر مقابل تیم زنان دورهام در تاریخ ۲۴ آوریل در پیش دارند. در آن مسابقه، آن‌ها برای کسب عنوان قهرمانی لیگ زیر ۲۱ سال PGA در اول ماه می، به مصاف لستر سیتی یا منچستریونایتد خواهند رفت. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱/۳۱ ۱۱:۳۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰