loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال ۱ - تاتنهام ۱
آرسنال ۱ - تاتنهام ۱

آرسنال ۱ - تاتنهام ۱

آرسنال که در هفته ششم لیگ برتر در داربی شمال لندن میزبان تاتنهام بود شروعی طوفانی داشت و از همان ابتدای نمایشی هجومی ارائه داد اما تنها صاحب چند موقعیت نصفه و نیمه شد که بازیکنان آرسنال موفق به استفاده از آنها نشدند. 

مصدومیت آرتتا در نیمه اول و تعویض او با متیو فلامینی تاثیر زیادی در روند بازی داشت و پس از این تعویض تاتنهامی ها از لاک دفاعی بیرون آمدند و برای چند دقیقه ای سوار بر بازی شدند. جدی ترین موقعیت آنها با کنترل بسیار بد آدبایور از دست رفت.

در ادامه باز هم آرسنال این بار روی حرکت خوب رمزی و پاس او برای چمبرلین صاحب موقعیت شد که شوت اوکس را هوگو لوریس به زیبایی مهار کرد.

در آخرین دقایق نیمه اول هم مصدومیت آرون رمزی از ناحیه همسترینگ باعث شد ونگر دومین تعویض اجباری خودش را هم در نیمه اول انجام دهد و سانتی کازورلا را به جای رمزی به میدان بفرستد.

شروع نیمه دوم هم به مانند نیمه اول از سوی آرسنال هجومی دنبال شد و جدی ترین موقعیت آرسنال در شروع نیمه دوم حرکت تیمی خوبی بود که به اوزیل ختم شد ولی او موفق نشد با ضربه بغل پای خود دروازه را باز کند.

در حالی که توپ و میدان در اختیار آرسنال بود در دقیقه 56 اشتباه فلامینی پشت محوطه جریمه موقعیتی خوب برای اسپرز فراهم کرد و ناصر چادلی موفق شد روی این حرکت دروازه آرسنال را باز کند.

پس از این گل آرسنال تلاش زیادی برای بازگشت به بازی کرد و ورود سانچز به زمین در دقیقه 60 به این امر کمک کردو در نهایت موفق شد در دقیقه 74 توسط چمبرلین گل تساوی را به ثمر برساند.

بعد از این گل آرسنال باز هم به حملات خود ادامه داد اما در امر ایجاد موقعیت جدی ناکام ماند و اسپرز موفق شد در روز درخشش هوگو لوریس و یونس کابول یک امتیاز ارزشمند از امارات به خانه ببرد.


آرسنال چهارشنبه شب در دور دوم رقابتهای گروهی لیگ قهرمانان میزبان گالاتاسرای خواهد بود.

آمار بازی:
 

 
[تصویر: ivefjnoaj2cpwwhg3p7g.jpg]

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۷/۵
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۰۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰