loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، اعتماد به نفس و ولکات
پیروزی، اعتماد به نفس و ولکات

پیروزی، اعتماد به نفس و ولکات

آرسن ونگر پس از پیروزی مقابل ساندرلند پاسخگوی خبرنگاران بود

در مورد رضایت از تیم ...
بله البته. ما چهارشنبه بازی متفاوتی داشتیم. ساندرلند هفته گذشته شکست سنگینی داشت و قبل از بازی، آنچه به دنبال آن بودیم تنها 3 امتیاز بود و بدست آوردیم. اطمینان دارم که تا زمانی که توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم کاملا تحت کنترل بودیم،. البته می توانید یک گل دریافت کنید و امتیازات را از دست بدهید اما امروز اینطور نشد، متمرکز بودیم، شاید فرصت هایی را ،جلوی زمین و روی توپ های آخر از دست دادیم. در کل بسیار خوشحال هستیم که 3 امتیازکسب کردیم . در خانه ی اندرلخت برنده شدیم، امروز در اینجا نیز پیروز شدیم، درست دو روز و نیم بعد از آن بازی و انجام این کار به هیچ وجه آسان نیست.

در مورد استفاده نکردن از فرصت ها در نیمه ی دوم...
این اتفاق می تواند صورت گیرد ، ساندرلند امروز بسیار متمرکز بود و خوب دفاع کرد زیرا هفته ی گذشته گل های بسیاری دریافت کرده بودند. احساس کردم که در نیمه ی نخست آنها کمی فاقد اعتماد به نفس هستند اما در نیمه دوم به زمین آمدند و ما فرصت های بیشتری روی ضد حملات بدست آوردیم. زمانی که چنین شکست سنگینی دارید و همه ی ما چنین تجربه ای را پشت سر گذاشته ایم، اعتماد به نفستان به سرعت کاهش می یابد اما به آرامی آن را باز می یابید .بازی امروز اعتماد به نفس ساندرلند را افزایش می دهد. من فکر می کنم شرایط آنها خوب می شود.

در مورد گل های راحت الکسیس سانچز ...
او از اشتباهات آنها به درستی استفاده کرد ولی او فوق العاده با کیفیت است، پاهای سریعی دارد و به همین دلیل توپ های زیادی که بازیکنان عادی به آن نمی رسند، بدست می آورد. او در انتقال از فاز هجومی به دفاع بسیار سریع است و خیلی زود توپ ها را تصاحب می کند. ما می توانیم از این مزیت استفاده کنیم.

در مورد ابراز همدردی با مانونه...
البته. او در آرسنال آموزش دیده. اومانند هرفرد دیگر است، اعتماد به نفسش کمی کاهش یافته است و دلیل آن شکست هفته ی قبل می باشد ولی از زمان حضورش در اینجا کیفیت فوق العاده ای از خود نشان داده است و بار دیگر آن را نشان خواهد داد.

در مورد تئو ولکات ... 
او آماده است. او فاقد حضور در سطح رقابتی است. از نظر فیزیکی دو کمبود دارد و آنها برخورد ها در لیگ برتر و در سطح رقابتی هستند ولی از نظر آمادگی جسمانی به هیچ وجه مشکلی ندارد..

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۸/۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰