loading
در حال بررسی درخواست شما
گلزنی، روزیسکی و پیروزی
گلزنی، روزیسکی و پیروزی

گلزنی، روزیسکی و پیروزی

در مورد عملکرد...
 
قسمت هایی از ان خوب بود. گل هایی که خوردیم کمی ما را تحت فشار قرار داد و گل سوم روزیسکی کار را قدری آسان تر کرد. اما باید به برایتون اعتبار بدهید آنها پا به پای ما آمدند. ولی با توجه به این که نتایج شنبه به نفع تیم های لیگ برتری نبود می دانستیم بازی سختی خواهد شد. جام حذفی همین است.
 
در مورد پاس های فریب دهنده روزیسکی...
 
این کاری است که توماس همیشه در تمرینات انجام می دهد، به سمتی نگاه می کند و توپ را به سمت دیگر پاس می دهد. همواره من را تحت تاثیر قرار می دهد. او کیفیت خوبی برای جلو رفتن دارد و من عاشق روشی هستم که می چرخد و از حریف رد می شود. زدن 3 گل خارق العاده است اما به خاطر گل هایی که خوردیم مایوس هستیم. آن را دوباره خواهیم دید تا ببینیم چطور می توانستیم بهتر باشیم. اما در جام حذفی مادامی که صعود می کنید مهم نیست چطور بازی می کنید.
 
در مورد شروع عالی...
 
بله مدت زیادی منتظر آن بودم. از زمانی که برگشتم فرصت های زیادی به دست آوردم ولی برای یک سال مصدوم بودم و هنوز نیاز به زمان هست. خوب است کمی به سطح آمادگی برای مسابقه برگردم. از ضربه تمام کننده ام خیلی لذت بردم و قطعا تعداد بیشتری از این ضربات در راه هستند. حالا مردم از من انتظار دارند در هر بازی گل بزنم ولی همه چیز به رسیدن مجدد به سطح آمادگی برای مسابقه و شادابی بستگی دارد و گل ها هم دوباره بر می گردند. این گل یک جایزه بود.
 
در مورد پایانی پر اظطراب...
 
جام حذفی همین است. برایتون و ما هر کدام در مقاطعی خیلی خوب کار کردیم. یک بازی جام حذفی نوعی بود. با توجه به نتایج شنبه همیشه بازی سختی در انتظارمان بود بنابراین مهم ترین مسئله صعود کردن بود و ما آن را انجام دادیم و حالا در مرحله بعد هستیم.
 
در مورد پایه قرار دادن بازی با من سیتی...
 
بازی برابر برایتون گاهی نفسگیر می شد. نتیجه گرفتن در چنین شرایطی هم دلچسب است. بازیکنان مجددا دارند به آمادگی می رسند و وقتی این اتفاق می افتد رقابت برای حضور در ترکیب ایجاد می شود. مربی برای انتخاب بهترین 11 نفر ترکیب اصلی کمی سردرد خواهد گرفت. صعود به مرحله بعد لذت بخش بود.
 
در مورد اینکه آیا برایتون آرسنال را شگفت زده کرد...
 
آنها ما را شگفت زده نکردند - درست مثل بازی چند سال قبل بود. همیشه رقابت سختی وجود داشته که باعث می شود جام حذفی بسیار خاص باشد. از اینکه صعود کردیم بسیار خوشحالیم و گل توماس هم حسن ختام بود.
 
در مورد اینکه برایتون آرسنال را به تلاش وا داشت...
 
نتایج روز گذشته بازی ما نشان می داد بازی سختی خواهیم داشت و باید بجنگیم. باید به برایتون اعتبار دهید. آنها روی ما فشار آوردند ولی خوشبختانه گل فوق العاده توماس پیروزی را برای ما رقم زد.
 
در مورد شروع خوب بازی...
 
همیشه مهم است که تلاش کنید هواداران میزبان را در شروع بازی ساکت کنید و ما با یک فوتبال فوق العاده در نیمه اول این کار را انجام دادیم. کمی آرام نیمه دوم را شروع کردیم که در جام حذفی اتفاق می افتد. مهم صعود کردن بود و فرصتی بود که نمی خواستیم آن را از دست بدهیم.
 
در مورد اینکه گلی که زدی قسمتی از بازگشت تو بود...
 
گل ها از راه خواهند رسید ولی من از بازگشت لذت می برم و روی آمادگی ام کار می کنم تا به بُرندگی مناسب برسم. در اواخر بازی تنفس من سنگین شده بود ولی از نتیجه نهایی بسیار راضی هستم. مهمترین مسئله صعود تیم بود.
 
در مورد دفاع از عنوان قهرمانی جام حذفی...
 
باید باور داشته باشیم که این رقابت فرصت بسیار خوبی است و می خواهیم جام را حفظ کنیم. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و با دیدن تیم هایی که حذف شدند، فرصت فوق العاده ای شکل گرفته. به قرعه ها بستگی دارد ولی باور دارم با تیمی که داریم و بازیکنانی که بازگشته اند، می توانیم هر تیمی را شکست دهیم.
 
در مورد بازگشت مصدومان...
 
مثل خریدهای جدید است. بازگشت بازیکنانی مثل مسوت که گل زد و بازی خوبی داشت. بُرندگی با بازی ها از راه خواهد رسید و رقابت در جلوی زمین کا را برای مربی در انتخاب بازیکنان سخت خواهد کرد. بازیکنانی که بازگشته اند بسیار خوب بوده اند و نشان می دهد وقتی همه آماده باشند ترکیب فوق العاده ای خواهیم داشت. فکر می کنم برای هر جامی می توانیم رقابت کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰