loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی،ژیرو،کوکلین
پیروزی،ژیرو،کوکلین

پیروزی،ژیرو،کوکلین

 
 
در مورد این که آیا این آرامش پس از طوفان بود...
 
آنچه امروز خیلی مهم بود این بود که یک واکنش ذهنی منسجم داشته باشیم و آن را نشان دادیم. به واکنشی که امروز نشان دادیم افتخار می کنیم. تمرکز دفاعی ما در سطح به مراتب بالاتری نسبت به چهارشنبه شب قرار داشت. می دانیم می توانیم بهتر با توپ کار کنیم اما در کل چیزی که برای ما مهم بود واکنش نشان دادن به وسیله کسب پیروزی بود. ما این کار را کردیم و پس از چنان دلسردی ای هر کسی نمی تواند آنچه ما انجام دادیم را انجام دهد. برای ما حیاتی بود، برای بقیه فصل، که اینم بازی را ببریم.
 
 
در مورد اولیویه ژیرو...
 
گل خارق العاده ای بود. او به خوبی واکنش نشان داد و فقط به خاطر گلزنی او خوشحال نیستم بلکه به خاطر تلاش او از ابتدا تا انتهای بازی هم خوشحالم.
 
 
در مورد این که وسوسه شدید به ژیرو استراحت بدهید...
 
نه واقعا، زیرا حضور فیزیکی او جلوی زمین در محوطه جریمه و حتی در دفاع مهم است. نگرانی من در مورد 90 دقیقه قبلی بود. او را دقیقه 65 بیرون کشیدم بنابراین آن شب فقط یک ساعت بازی کرد. همه این ریزه کاری ها در تصمیم من مهم بودند. وقتی فردی در یک بازی فرصت ها را از دست می دهد بلافاصله بیرون کشیدن او از ترکیب کمی سختگیرانه است و من فکر کردم حضور فیزیکی او برابر اورتون مهم است.
 
 
در مورد این تصور که تیم بدون رهبر است...
 
سانتی کازورلا هم خوب کار کرد، مدافعان ما هم همین طور... می توانم درک کنم پس از بازی چنین انتقاداتی مطرح شود زیرا این طور به نظر می رسید اما این مسئله دائمی نیست. ممکن است به صورت موردی اتفاق بیفتد که هیچ کس روی کارهای درست در بازی متمرکز نباشد. باور دارم در بازی مقابل موناکو می خواستیم بیش از حد تفاوت ایجاد کنیم و مبانی دفاع خود به عنوان یک واحد منسجم را فراموش کردیم. امروز به مبانی خود بازگشتیم و این بسیار مهم بود که اعتماد به نفس خود را بازیابیم.
 
 
در مورد فرانسیس کوکلن...
 
بله [بینی او شکست]. نمی دانم [چه مدت بیرون خواهد بود] امیدوارم اینگونه نباشد. نمی دانم نیاز به جراحی دارد یا نه.
 
در مورد گابریل...  
 
به طور کل عملکرد قابل تحسینی داشت . او در مقابل چالش ها یکی دوبار سورپرایز شد ولی در نیمه ی نخست تکل بسیار خوبی روی لوکاکو رفت . بسیار متمرکز است ، سطح تمرکز خوبی دارد و سریع است
 
 
در مورد هواداران آرسنال مدافعان بی حاشیه را دوست دارند...
 
همه ما آن را دوست داریم .امروز بسیار سخت است که یک مدافع مرکزی پیدا کنیم.
 
 
در مورد اینکه آیا تصمیم کوکلین بود در زمین بماند ...
  
به من گفت که دچار خونریزی از بینی شده ولیمی تواند بماند .بار دوم مجددا او ضربه خورد و من او را بیرون کشیدم . کادر پزشکی به من گفتند او می تواند بماند.
    
 
در مورد تعهد کوکلین...
 
او میخواست بماند، او برای مدت زیادی اینجا بازی نمیکرده پس حالا که بازی میکند نمیخواهد از زمین بیرون بیاید
 
 
در مورد اورتون...
 
آنها تیم بسیار خوبی هستند و این به شما نشان میدهد ، در این لیگ تفاوت تیم ها بسیار کم است .در مقابل تیمی با این کیفیت اگر نتیجه را از دست دهید کمی اعتماد به نفستان را از دست می دهید و در بازی هایتان شکست میخورید . آنها تیم بسیار خوبی هستند و فوتبال خوبی ارائه می دهند.
 
 
در مورد اینکه ژیرو هفته ی سختی را سپری کرد ...
  
قابلیت عالی الویه زمانی است که واکنش نشان می دهد .او شخصیت لازم برای نشان دادن واکنش را دارد .از آن جایی که اکنون او را بهتر می شناسم وی را در ترکیب نگه داشتم . او اعتراف کرد که از فوتبال خود فاصله گرفته بود و به آن واکنش نشان خواهد داد زیرا توانایی این کار را دارد.
 
 
در مورد رو به رشد بودن تیم آرسنال ...
  
به این بستگی دارد که چه چیزی را روند رو به رشد بنامید. سه امتیاز بیشتر از هفته ی قبل داریم و اگر به روند لیگ از ماه نوامبر نگاه کنید، فکر می کنم در موقعیت خوبی قرار داریم  از نظر روان کار کردن می توانیم بهتر عمل کنیم اما امروز اولین نگرانی ما تنها پیروزی در بازی بود.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰