loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش بینی مرسون از بازی آرسنال و چلسی
پیش بینی مرسون از بازی آرسنال و چلسی

پیش بینی مرسون از بازی آرسنال و چلسی


"بازی کاملاً به دیگو کوستا بستگی دارد. اگر برای بازی آماده باشد ، بازی متفاوتی خواهد شد اما اگر آماده نباشد گلی نخواهیم دید."

"از نظر تاکتیک ، مورینیو می تواند به هر جایی برود و بازی را سخت کند و آرسنال اگر بازی فشرده باشد تمایل دارد به جلو برود و چلسی به خوبی دفاع می کند. هفته ی قبل چلسی فقط 30 درصد بازی را در اختیار داشت اما منچستر یونایتد موفق به گلزنی نشد. اگر این اتفاق در این بازی رخ دهد ، آرسنال ناامید خواهد شد و به چلسی اجازه ی کار می دهند. اما من فکر می کنم که مورینیو به آن جا می رود ، و فقط می خواهد نبازد و همینطور خواهد بود."

"اگر آرسنال بازی را ببرد ، فاصله ی آن ها به هفت امتیاز کاهش پیدا می کند. فوتبال بازی جالبی است: چلسی چهارشنبه شب به خانه ی لستر می رود و چه کسی می گوید مه لستر بازی را با یک گل اتفاقی نمی برد؟ آرسنال بازی عقب افتاده اش را می برد و اختلاف چهار امتیاز خواهد شد. درست است؟ اما من شوکه خواهم شد اگر چلسی لیگ را با مربی ای که گرفته اند نبرد. از نظر تاکتیکی کمی جذاب است. دو بازی قبلی را 0-1 برده اند و احتمالاً 5 شوت هم نداشته اند اما هر دو بازی را برده اند. هر کس دیگری آن بازی ها را نمی برد و این جایی است که امتیاز ها بالا می رود."


پیش بینی پائول مرسون از این بازی: آرسنال 0-0 چلسی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۴
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Skysports.com
بازدید: ۲,۳۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰