loading
در حال بررسی درخواست شما
ولبک: مشکلات اولیه از من یک مرد ساخت
ولبک: مشکلات اولیه از من یک مرد ساخت

ولبک: مشکلات اولیه از من یک مرد ساخت

این مهاجم انگلیسی در زمان بازی در رده های پایه منچستر یونایتد با بیماری آزگود-شلاتر دست و پنجه نرم می کرد و بعدتر دوران قرضی اش در پرستون نورث اند با مصدومیتی ناگهانی به پایان رسید.
 
اما او از مشکلات عبور کرد و حال نتیجه اش را می بیند.
 
او می گوید: "قرار نیست هیج گاه با فراز و فرودی مواجه نشوید. مصدوم شدن یک ناکامی بزرگ است. حال که به عقب نگاه می کنم می بینم این مصدومیت از من فرد قوی تر و بهتری ساخت اما در آن زمان کنار آمدن با آن سخت بود."
 
"رشد من دیر شروع شد. من  در ناحیه زانو به بیماری آرگود-شلاتر مبتلا بودم و استخوان هایم از ماهیچه ها سریع تر رشد می کرد. در چنین شرایطی رفتن به زمین سخت است و هر بار که فوتبال بازی می کنید باید درد زیادی رو تحمل کنید."
 
"اما باید به جنبه مثبت آن نگاه کنید و ببینید که چگونه می توانید بهتر شوید. حال که به عقب نگاه می کنم می بینم به من کمک کرد تا از نظر ذهنی و فیزیکی تبدیل به یک مرد شوم، زیرا باید بازی را رها کرده و از زاویه دیگری به آن نگاه می کردم."
 
ولبک به همین زودی به یکی از بازیکنان مورد علاقه طرفداران در امارات تبدیل شده است و او خوشحال است که هوادارن به این سرعت او را پذیرفته اند."
 
"این فوق العاده است و به شما انگیزه بهتر شدن می دهد. می خواهید که به زمین بروید و برای خودتان، تیم و باشگاه مفید باشید. هواداران جایگاه خاصی دارند و این عالی است که هواداران آرسنال با من چنین رفتار خوبی داشته اند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۴/۸
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰