loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: هنوز این بازی ویژه است
ونگر: هنوز این بازی ویژه است

ونگر: هنوز این بازی ویژه است

 
لیورپول و آرسنال در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 سردمدار لیگ انگلستان بودند ولی یکشنبه در حالی به مصاف هم می روند که قرمزهای آنفیلد یازدهم هستند و توپچی ها ششم.
 
جدال یکشنبه دو تیم فاصله زیادی با نبرد قهرمانی آنها در اواخر قرن بیستم دارد ولی هنوز رویارویی ویژه ای برای ونگر است.
 
"بله، مسلما جو ویژه ای وجود دارد.
 
"احترام زیادی برای هواداران لیورپول قائلم چون پشت تیمشان می ایستند. به خاطر دارم روزی را که 5-1 در آنفیلد پیش بودیم و هواداران آنها ‘You’ll Never Walk Alone’ (هرگز تنها نخواهی ماند) را برای تیمشان می خواندند. آنفیلد یکی از معدود استادیوم های جهان است که می توانید چنین چیزی را در آن ببینید. ترکیب ویژه ای از فهم فوتبال و هواداری از تیم در لیورپول وجود دارد. احترام زیادی برای این موضوع قائلم."
 
1-5 دیگری که در کنفرانس مطبوعاتی به میان آمد در مورد باخت آرسنال به لیورپول در فوریه گذشته بود.
 
"هر شکستی شما را آزار می دهد. هر شکستی برای همیشه زخمی روی قلب شما می گذارد. البته ما خاطرات خوبی هم در لیورپول داشته ایم و بازی های زیادی را هم در آنجا برده ایم. حتی فصل گذشته که به آنها باختیم، هفته بعد همان تیم را در خانه خودمان در جام حذفی 2-0 بردیم.
 
"می خواهیم بردهایمان استمرار داشته باشد. در برهه بسیار مهمی هستیم. برهه کریسمس را شروع می کنید و در 12 روز، چهار بازی انجام می دهید.
 
"آیا می توانیم در کریسمس روند خوبی داشته باشیم؟ مطمئنم با قدرت به لیگ بر می گردیم و زمانی که در ژانویه جایگاه مناسبی داشته باشید می توانید به ادامه فصل فکر کنید. بنابراین چگونه سپری کردن کریسمس بسیار مهم است."
 
آرسنال با وضعیت بهتری نسبت به لیورپول به زمین می رود ولی ونگر می گوید داشتن اطمینان کاذب مشکل ساز خواهد بود.
 
"لیورپول فصل گذشته بیشتر از 100 گل در لیگ برتر به ثمر رساند و در حمله کردن بسیار خوب بودند. فکر می کنم تا اینجای فصل 19 گل زده اند بنابراین در فرم تهاجمی پیشین نیستند.
 
"برای من سخت است که در مورد حریفان مستقیم مان سه یا چهار روز قبل از بازی نظر قطعی بدهم. انتظار دارم مقابل تیم بسیار خوبی قرار بگیریم. آنها هم در این فصل مثل ما برنامه سنگینی داشته اند. علاوه بر لیگ برتر، در لیگ قهرمانان بازی کرده اند که توان بالایی را می طلبد."
 
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۲۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰