loading
در حال بررسی درخواست شما
هانری : الکسیس عنصر تاثیر گذار است
هانری : الکسیس عنصر تاثیر گذار است

هانری : الکسیس عنصر تاثیر گذار است

تیری هانری گفت ، اکسیس سانچز در آرسنال یک عنصر تاثیر گذار است .
 
بازیکن ملی پوش شیلیایی تیم آرسنال در اولین فصل حضورش 25 گل در 52 بازی به ثمر رساند و با اختلاف زیادی برنده ی جایزه بهترین بازیکن فصل شد. هانری از طرفداران پر و پا قرص الکسیس است و اعتقاد دارد که وی میتواند سال آینده توپچی ها را به افتخارات بیشتری برساند.
 
هانری گفت: "به عنوان یک طرفداران آرسنال، برای مدت ها همه ی ما در انتظار چنین بازیکنی بودیم که توانایی تغییر دادن بازی را داشته باشد. به کارهایی که او در فینال جام حذفی و آنچه که از زمان ورودش انجام داده است بنگرید. او فراتر از  یک شگفتی بوده است."
 
" می خواهیم این مسئله را بیشتر و بیشتر ببینیم و من می دانم که او این ویژگی را در خود دارد. زمانی که شما بازیکنی چون الکسیس سانچز را دارید، او فاکتور تاثیرگذار است."
 
" او بازیکنی است که می تواند مسیر و جهت بازی را تغییر دهد. من سبک بازی او را دوست دارم، او با قلبش بازی می کند و میدانم که طرفداران نیز عاشق این خصوصیت او هستند."
 
" به عنوان هوادار آرسنال، من در مورد فصل آینده بسیار هیجان زده هستم و امیدوارم که بتوانیم چند بازیکن را به تیم اضافه کنیم. شاید چند بازیکن جدید اما وقتی که شما بازیکنی مثل سانچز را در اختیار دارید، هر چیزی ممکن است اتفاق بیوفتد. امیدوارم که او ما را در فصل آینده به فتح لیگ برساند."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۳۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰