loading
در حال بررسی درخواست شما
جبران می کنم
جبران می کنم

جبران می کنم

تاکه‌هیرو تومیاسو فاش کرد انگیزه بزرگی برای امضای قرارداد جدید با باشگاه، جبران محبت هم‌تیمی‌ها و هواداران ما است.

این بازیکن ملی‌پوش ژاپنی برای تمدید حضورش در شمال لندن که از آگوست ۲۰۲۱ آغاز شد، قرارداد امضا کرد و از آن زمان نقش مهمی در پیشرفت ما داشته است.

تومی که با نمایش‌های خود در خط دفاعی به محبوبیت زیادی در بین هواداران دست یافته، می‌خواهد در سال‌های آینده‌ی حضورش در ورزشگاه امارات، با کسب جام، عشق هواداران را جبران کند.

او در مورد تمدید قراردادش امروز گفت: «من خیلی خوشحالم که قراردادم را تمدید می‌کنم چون آرسنال بهترین باشگاه دنیاست. بازی برای این باشگاه یک رویا است، پس خوشحالم.»

«وقتی در زمین هستم، عشق و انرژی هواداران را حس می‌کنم. ما ارتباط زیادی با هم داریم، پس می‌خواهم چیزی به آن‌ها پس بدهم. من برای آرسنال بازی می‌کنم و این یعنی برای هواداران آرسنال بازی می‌کنم. به همین دلیل است که زندگی‌ام را وقف این باشگاه و هواداران می‌کنم.»

«می‌خواهم چیزی به آن‌ها پس بدهم. ارتباط بین بازیکنان و هواداران در سطح دیگری است و این موضوع آن را خاص‌تر می‌کند.»

شاید او تنها ۲۵ سال سن داشته باشد، اما تومی با بازی در چهار کشور و نمایندگی کشورش در جام جهانی و چندین تورنمنت بین‌المللی دیگر، تجربه‌ی زیادی در دوران حرفه‌ای‌اش کسب کرده است.

حالا او برای تیمی بازی می‌کند که در صدر لیگ برتر قرار دارد و به جمع هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است، اما هیجان‌انگیزتر از همه برای تمام «گونرها»، او احساس می‌کند که هنوز بهترین عملکردش را ارائه نداده است. او در تلاش است تا در فصل‌های آینده به پتانسیل کامل خود برسد، حتی با اینکه با خنده می‌گوید با وجود سن کمش، او یکی از بازیکنان باتجربه‌تر در یک تیم بسیار جوان است!

او با اشاره به پیشرفت ما از زمان پیوستنش گفت: «فکر می‌کنم خیلی پیشرفت کرده‌ایم، چون وقتی من آمدم، در هیچ رقابت اروپایی بازی نمی‌کردیم، اما حالا در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم و در کورس قهرمانی هستیم. امیدوارم نسبت به قبل بهتر شده باشم! هنوز چیزهای زیادی از میکل و هم‌تیمی‌هایم یاد می‌گیرم. من هنوز ظرفیت پیشرفت دارم، بنابراین سعی می‌کنم بازیکن بهتر و همچنین انسان بهتری باشم.»

«ما بازیکنان فوق‌العاده زیادی داریم. من در آرسنال به‌عنوان مدافع کناری بازی می‌کنم، اما وقتی با تیم ملی بازی می‌کنم، در پست دفاع وسط بازی می‌کنم، بنابراین از مدافعان آرسنال یاد می‌گیرم. آن‌ها خیلی خوب هستند، رقابت بزرگی بین بازیکنان وجود دارد، اما این یک محیط خوب برای تبدیل شدن به یک بازیکن بهتر است، پس خوشحالم که اینجا هستم.»

«دیگر جوان نیستم! وقتی در آرسنال بازی می‌کنی، بازیکنان جوان زیادی داریم و من پیرتر می‌شوم! می‌خواهم با هم‌تیمی‌ها و هواداران به چیزی دست پیدا کنم.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱/۱ ۱۹:۵۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰