loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های مرتساکر در مورد ضربات کُشنده ی پودولسکی
صحبت های مرتساکر در مورد ضربات کُشنده ی پودولسکی

صحبت های مرتساکر در مورد ضربات کُشنده ی پودولسکی

ر مرتساکر لوکاس پودولسکی را به خاطر گلزنی اش در دقیقه 91 و کسب پیروزی مقابل اندرلخت و کسب پیروزی، بهترین بازیکن زمین دانست .

پودولسکی که در این فصل بیشتر از حاشیه و نیمکت همراه آرسنال بود در بازی مقابل اندرلخت این شانس را داشت تا بازی کند و زمانی که وارد زمین شد در لحظات پایانی بازی موفق به گلزنی شد .

ضربه نهایی پودولسکی تعجب مرتساکر را به همراه نداشت زیرا که او میداند چگونه ضربات پای چپ او می تواند کُشنده باشد .

مرتساکر گفت : "دوره سختی است اما او نشان داد که روی ضربات آخر خود تا چه اندازه می تواند سرنوشت سازعمل کند.شما در هر لحظه از روز می توانید او را بیدار کنید و او با پای چپ خود گلزنی می کند. ، این همان کیفیتی است که در 5 دقیقه آخر به آن نیاز داریم یعنی زمانی که اوضاع بحرانی می شود.".

"در هر جلسه  ی تمرین می توانید ببینید که او بهترین تمام کننده ی ماست. حتی با بغل پا، او قدرت کافی دارد و این همان چیزی است که گاهی نیاز دارید. توپ های زیادی در اطراف محوطه جریمه به ما می رسد اما وقتی کار به ضربات اخر بکشد، گاهی اوقات فقدان آن وجود دارد."

" خستگی برای بازیکنان آلمانی وجود دارد زیرا زمانی کار را آغاز کردیم که فصل شروع شده بود و هیچگاه چنین تجربه ای نداشتم." مرتساکر ادامه داد :" وقتی قهرمان جام اتحادیه شدیم ،ما همچنان در تعطیلات بودیم. فکر کردن در مورد چنین چیزی برایمان واقعا عجیب بود."

"فصل گذشته بسیار طولانی بود، بدون تعطیلات زمستانی و سپس جام جهانی از راه رسید. اما تقریبا 100 روز پیش بود بنابراین فکر می کنم اکنون زمان پیشرفت در بازی و بهتر کردن ذهنیت است."

"برای من خوب بود که از تیم ملی خداحافظی کنم بنابراین کاملا می توانم روی آرسنال تمرکز پیدا کنم و نیاز نیست هر دو سه هفته یک بار شرایط را تغییر دهم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۸/۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰