loading
در حال بررسی درخواست شما
فلامینی: الکسیس را با آنری مقایسه نکردم
فلامینی: الکسیس را با آنری مقایسه نکردم

فلامینی: الکسیس را با آنری مقایسه نکردم

 
الکسیس شروع بسیار خوبی در آرسنال داشته و برای دومین بار متوالی از سوی هواداران به عنوان بهترین بازیکن ماه آرسنال انتخاب شد.
 
فلامینی پس از بازی با ساندرلند از سانچز تمجید کرد ولی مصاحبه مربوط به مقایسه سانچز با آنری را که از قول او منتشر شد را تکذیب می کند.
 
"چنین خبری صحت ندارد. الکسیس بازیکن بسیار باکیفیتی است و هر بازی این را نشان می دهد ولی فقط چند ماه است که به اینجا آمده.
 
"الکسیس و تیری حتی در یک پست یکسان هم بازی نمی کنند. بنابراین هرگز الکسیس را با یک اسطوره این باشگاه مقایسه نمی کنم. من چنین اظهار نظری نکردم.
 
"الکسیس بازیکن بسیار خوبی است ولی باید یادمان باشد که تیری اسطوره این باشگاه است. او چندین فصل برای آرسنال بازی کرد و کارهای زیادی برای این باشگاه انجام داد بنابراین نمی توانید چنین مقایسه ای انجام دهید، حداقل در برهه فعلی."
 
فلامینی می گوید کاملا تحت تاثیر الکسیس قرار گرفته و البته این فقط به دلیل وجه مشترک سخت کوشی بین او و سانچز نیست.
 
"او فوق العاده کار کرده. او بازیکن بسیار خوبی است و چیزهای زیادی به تیم اضافه می کند، نه فقط از نظر تهاجمی بلکه دفاعی هم به همین ترتیب.
 
"او خیلی تلاش می کند و این برای ما خیلی مهم است چون پس گرفتن سریع توپ وقتی بازی فشرده نشده باعث ایجاد تفاوت می شود. او تمام کننده بسیار خوبی هم است و روحیه عالی دارد. همه ما از اینکه کنار ماست خوشحالیم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۸/۱۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰