loading
در حال بررسی درخواست شما
مورینیو : با آنری فاصله ی زیادی نداشتیم
مورینیو : با آنری فاصله ی زیادی نداشتیم

مورینیو : با آنری فاصله ی زیادی نداشتیم


خوزه مورینو مدعی شده است که در زمان حضور او در کنار بابی رابسون در بارسلونا به امضای قرارداد با تیری آنری نزدیک بوده است .

در واکنش به خبر بازنشستگی آنری از دنیای فوتبال سرمربی چلسی مدعی شده است که آنری هنگام جدایی از موناکو در سال 1999 فقط کمی از بارسلون برای بستن قرارداد فاصله داشته است .

آنری پیش از پیوستن به آرسنال تیمی که در آنجا هشت سال به یاد ماندنی را با رکورد های گلزنی اش و کسب موقعیت افسانه ای در فوتبال سپری کرد ، در یوونتوس حضور داشت .

مورینیو گفت :" زمانی که من دستیار بابی رابسون در بارسلونا بودم سعی کردیم با او قرارداد ببندیم ولی او از موناکو رفت و به یوونتوس پیوست و ما با او فاصله زیادی نداشتیم ."

" پس از آن او در رادار خرید های من نبود زیرا هرگز امکان نداشت او به تیم های من بیاید .می توانید تصور کنید که او آرسنال را ترک کند و  به چلسی بیاید؟ من نمی توانم تصور کنم. "

"او از آن دسته بازیکنانی است که شما برای همیشه به او نیاز دارید .مخصوصا در لیگ برتر انگلیس ، جایی که بیشتر از دیگر لیگ ها در آن حضور داشته است ."

"او در بارسلونا و تیم ملی خوب بود .ولی در واقعیت تیری آنری بازیکنی است که همه ی ما برای همیشه از دستش دادیم . کسی که فصل و تاریخی باورکردنی در لیگ برتر ساخته است .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۲۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : talksport.com
بازدید: ۱,۴۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰