loading
در حال بررسی درخواست شما
گیبس در مورد رقابتش با ناچو
گیبس در مورد رقابتش با ناچو

گیبس در مورد رقابتش با ناچو

 
توپچی ها در ابتدای فصل با بحران مصدومیت مواجه بودند به طوری که ناچو مونرئال در دفاع میانی به بازی گرفته می شد. حالا ونگر تقریبا تمام بازیکنان را در اختیار دارد و رقابت بزرگی در پست های مختلف در جریان است.
 
ونگر به تناوب از مونرئال و گیبس استفاده می کند - رقابتی که گیبس آن را دوستانه و به سود تیم می داند.
 
"او (ناچو) پسر خیلی خوبی است و اخیرا هم خیلی خوب بازی کرده. او فوق العاده با بازی کردن در دفاع میانی و دفاع چپ هماهنگ شده بود. شاید اینطور به نظر نرسد ولی این ها دو پست کاملا متفاوت هستند. وقتی او برای دفاع میانی فرا خوانده شد، خیلی خوب کارش را انجام داد.
 
"هر بازیکنی می خواهد که بازی کند. قرار گرفتن در بازی بسیار لذت بخش است. در ژانویه برای مدتی یک بازی در هفته داشتیم بنابراین فرصت زیادی برای تمرین کردن کنار هم وجود داشت.
 
"در تمرینات رقابتی برای بردن بازی های تمرینی وجود دارد که دیده نمی شود و البته سالم و خوب هستند. بازیکنان واقعا از آن لذت می برند.
 
"هرگز نباید در تیمی مثل آرسنال چیزی را تضمین شده بدانید. هرگز نباید انتظار چیزی را داشته باشید چون چیزی به آسانی به دست نمی آید. تنها راه بهتر شدن این است که تلاش کنید. باید استانداردهای خودتان را ترسیم کنید تا به آنها برسید و این بهترین روش است."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۵۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰