loading
در حال بررسی درخواست شما
الکسیس: مادرم بزرگترین الهام بخش من است
الکسیس: مادرم بزرگترین الهام بخش من است

الکسیس: مادرم بزرگترین الهام بخش من است

سانچز شیلیایی در دو جام جهانی بازی کرده و افتخارات زیادی را به دست اورده است.

او باور دارد بدون وجود مادرش هیچ یک از اینها را به دست نمی آورده است.

"مادرم بزرگترین الهام بخش من است. زمانی بود که من کفش فوتبال نداشتم و مادرم هم پولی نداشت تا یک جفت کفش برایم بخرد. من در خانه کفش می خواستم اما متاسفانه مادرم نمی توانست پول آن را بپردازد.

"در آن هنگام من مهم ترین بازیکن آرائوکو بودم، تیم فوتبال شهرداری. مادرم به شهرداری آرائوکو رفت و از شهردار تقاضا کرد یک جفت کفش به من اعطا کند بنابراین من می توانستم کفش های جدیدی داشته باشم.

"من از تلاش های او بی خبر بودم تا این که یک شب در ساعت 10 یک ون باربری جلوی در خانه توقف کرد که حامل یک جفت کفش جدید برای من بود. بلافاصله آنها رو پوشیدم و در خیابان مشغول فوتبال بازی کردن شدم. از ان بابت خوشحال بودم.

الکسیس که در اولین فصل حضورش در لندن 22 گل زده و 11 پاس گل داده می گوید از این که زود در تیم جدیدش جا افتاده خوشحال است. 

"واقعا ساده نبود اما دوره حضور من در اینجا واقعا مثبت بوده است. شهر را واقعا دوست دارم و در باشگاه احساس راحتی می کنم. هواداران اینجا بسیار خوش برخورد و شاد هستند، که مسئله خیلی لذت بخشی است. هم تیمی هایم نیز بسیار مهربان هستند. حالا هدف من بالا بردن آرسنال تا حد امکان است.

"به خوبی با کشور و لیگ تطبیق یافته ام، اگرچه باید به یادگرفتن ادامه بدهم. می خواهم دانش کلی خود درباره فوتبال انگلیس، مخصوصا آرسنال و هم تیمی هایم را ارتقا بدهم اما در کل عاشق این لیگ هستم. در نهایت فوتبال در این کشور اختراع شده است، درست است؟ من جایی زندگی می کنم که فوتبال اختراع شده. این من را خیلی خوشحال می کند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۳
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰