loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل: دلایل قوی تر شدنم
اوزیل: دلایل قوی تر شدنم

اوزیل: دلایل قوی تر شدنم

 
ملی پوش آلمانی پس از بازگشت از مصدومیت سه ماهه اش در ژانویه فصل بسیار خوبی را سپری کرده است.
 
این بازیکن 26 ساله یکی از کاندیداهای اصلی بهترین بازیکن فصل آرسنال است و می گوید که دیگر کاملا به زندگی در انگلیس عادت کرده است. 
 
او در گفت و گو با مجله آرسنال گفت: «همیشه در اینجا احساس راحتی می کردم. بله، اوقات سختی هم در اینجا داشتم اما در حال حاضر همه چیز به خوبی پیش می رود.»
 
«تیم بسیار موفق است و احساس می کنم که در خانه هستم چون تمام تیم مرا با آغوشی باز پذیرفت. رئیس هم کمک زیادی به من می کند، چون به من اعتماد کرده است و این باعث خوشحالی من در آرسنال است.»
 
«وقتی به انگلیس بیایید و بازی ها را تماشا کنید، متوجه می شوید که چقدر بازی ها دشوار است. در باقی لیگ ها بعضی بازی ها بسیار سخت هستند و بقیه این طور نیستند. اینجا فصل طولانی است و بازی های زیادی دارد، باید در وسط هفته هم بازی کنید و تعطیلات زمستانی ندارید.»
 
«به عنوان بازیکن، این چیزی است که باید به آن عادت کنید. در فصل اول اینکه تعطیلات زمستانی نداشتم به این معنی بود که اندکی احساس خستگی بیشتری کنم. بعد از اولین فصلم به جام جهانی رفتم. اوقات خوبی داشتم اما وقتی برگشتم مربی بدنسازی گفت با این که احساس آمادگی می کنم اما حس تازگی از وجودم رفته است.»
 
«باز هم سعی کردم تا هر چه در توانم دارم ارائه دهم و به همین خاطر مصدوم شدم. واقعا تلخ بود چون از فوتبال بازی کردن محروم بودم اما این تجربه ای است که به عنوان یک بازیکن باید داشته باشید. هدف من این بود که قوی تر برگردم و خدا را شکر همه چیز به خوبی پیش رفت.»
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۶
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰