loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا: ترکیب تیم ، آمیختگی خوبی دارد
آرتتا: ترکیب تیم ، آمیختگی خوبی دارد

آرتتا: ترکیب تیم ، آمیختگی خوبی دارد


کاپیتان تیم یکی از بازیکنان ارشد تیم در رختکن است و در ماه قبل و در ورزشگاه ومبلی ، پس از پیروزی 0-4 برابر استون ویلا ، برای دومین فصل پیاپی موفق به قهرمانی در جام حذفی شد.

هکتور بلرین و فرانسیس کوکلن خود را به عنوان بازیکن ثابت به ترکیب اصلی تیم رساندند و توپچی ها به رفتن مداوم به لیگ قهرمانان ادامه دادند و آرتتا معتقد است که روحیه ی اطراف باشگاه به آن ها کمک می کند تا در آینده موفقیت های بیشتری کسب کنند.

"پیشرفت این تیم در سه یا چهار سال گذشته عالی بوده است. برای رسیدن به مرحله ای که در آن هستیم ، افرادی که در رختکن حضور داشتند ، رفتاری که داشتیم ، اعتقادی که داشتیم ، راهی که برای یکدیگر بازی می کردیم ، همه فوق العاده بودند."

"این به من بستگی ندارد ، بلکه به بازیکنان و تأثیر کارکنان و هر کسی که در باشگاه حضور دارد بستگی دارد.بنابراین من از آن چه گرفته ایم خوشحالم."

"من کاپیتانی نیستم که دوست داشته باشد ، همه ی کارها را خودش انجام بدهد. ما بازیکنان و شخصیت هایی در این جا داریم که برای تیم خیلی خوب هستند و من همیشه آن ها را درگیر کار می کنم. این در مورد باور ها و اعتقادات من نیست ، این در مورد گرفتن مزه ای است که بازیکنان نیاز دارند."

"آن ها از نظر سن و فرهنگ با هم تفاوت دارند و به همین شکل ، از جاهای متفاوتی هم می آیند. با دوره ها و فرآیندهایی که در طول این فصل طی کردیم ، من کمک زیادی از جوانان دریافت کردم."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۴/۵
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰